Skip to Main Content »

Welkom bij Academia Press

Winkelwagen is leeg

Marketingmanagement (2015-2016)

Beschikbaarheid: In voorraad

€ 39,99

Details

Auteur: Inge Bonne

 

Een aantal gerichte vragen vormen het uitgangspunt van dit boek: Waarvoor staat marketing als discipline? Wat zijn de basisbeginselen ervan? Welk jargon wordt er gebruikt? Wat is marketingstrategie? Welke marketingtools zijn er beschikbaar?

Goede marketing is immers geen toeval, maar het resultaat van een zorgvuldige analyse en planning. Aan de hand van illustraties, toepassingsvragen en opdrachten wordt de student wegwijs gemaakt in de wereld van het marketingmanagement en gestimuleerd om zelf na te denken. De auteur werkt de bestaande theorie uit in een Vlaamse context, met veel herkenbare voorbeelden.



Aanvullende Informatie

Ondertitel Take off
Auteur/Red. Nee
ISBN 9789038225210
NUR 802 - Marketing
Pagina's 720
Editie -
Jaar 2015