Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)
Waarom brainstorms niet werken
Product details
NULL
Waarom brainstorms niet werken
In een wereld die gedreven wordt door artificiële intelligentie, is het stimuleren en cultiveren van creatief denken geen luxe, maar een noodzaak voor elk bedrijf en elke organisatie. Toch werken brainstorms maar zelden: het echte werk begint bij het geven van feedback en het levend houden van ideeën. Maar waarom is dat zo belangrijk, hoe zet je creativiteit écht aan het werk, en hoe ontstaat een creatieve cultuur die verder gaat dan een borrel op vrijdag en een pingpongtafel op kantoor? Met scherpe observaties, ludieke verhalen en praktisch advies leer je hoe je feedback geeft, ideeën levend houdt en creativiteit omzet in groei. Een prikkelend pleidooi om creativiteit niet als buzzword, maar als overlevingsstrategie te omarmen.
Waarom?
- Innovatieve ideeën zijn noodzakelijk om te overleven, maar dan moeten we er wel voor zorgen dat die ideeën de werkweek overleven. En dat is minder evident dan het lijkt;
- Feedback is de sleutel: het grootste obstakel is niet het bedenken, maar het ontwikkelen en levend houden van ideeën;
- Creativiteit vraagt meer dan oppervlakkige initiatieven. Dit boek leert je hoe je echt het verschil maakt.
Wat?
- Gebaseerd op vijfentwintig jaar ervaring op de creatieve werkvloer;
- Van de creatieve geschiedenis tot persoonlijke observaties en hier en daar een verhaal: dit boek is een geestig en prikkelend pleidooi om creativiteit ernstig te nemen en écht aan het werk te zetten;
- Met praktisch advies, concrete tips en inspiratie waar je iets mee kan op maandagochtend.
Voor wie?
- Voor leidinggevenden, HR-professionals, ondernemers en creatievelingen die werk willen maken van échte, werkende creativiteit binnen hun organisatie.

