Kredietverzekering Mijn bedrijf goed verzekerd?! Author: Paul Becue Paperback 2011 232 De kredietverzekeringssector is nog niet echt bekend bij het grote publiek en dat maakt de sector net zo onbemind. Toch heeft[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mijn spaargeld Goed beschermd?! Author: Jürgen Vandenbroucke Paperback 2012 144 Mijn spaargeld. Goed beschermd?! neemt de meest gebruikte alternatieven voor je spaarrekening onder de loep. Welke vragen zijn belangrijk voor[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Tot uw dienst Waarom de nieuwe ambtenaar klantvriendelijk is Author: Nancy De Vogelaere Joke Renneboog Elke Wambacq Paperback 2014 152 De overheid van vandaag staat voor heel wat uitdagingen. De economische crisis stelt deze alleen maar scherper. Het huidige kluwen van[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Echte mediaprimeurs Een communicatiegeschiedenis Author: Frank Hellemans Paperback 2003 112 Dit boek gaat over de échte mediaprimeurs. Wanneer begonnen mensen voor het eerst te communiceren? Om wat voor een medium ging het toen en[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Eet je gezond Functionele voeding: wetenschap of marketing Author: Patrick Mullie Paperback 2011 136 Functionele voedingsmiddelen onder de loep. Zijn ze essentieel voor een goede gezondheid?. Wat zegt het etiket? Wetenschap of marketing? Moeten[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Essentials - Management Author: Marc Buelens Paperback 2012 168 Managers organiseren succes. Of dat zouden ze toch moeten doen. Ze zouden moeten plannen, efficiënt organiseren, talent ontwikkelen en vooral[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Waarom de ene organisatie swingt en de andere slowt in tijden van verandering Het ABC van het nieuwe werken Author: Luc Ardies Paperback 2019 64 Alleen organisaties die zich vlot aanpassen, zullen overleven in de snel veranderende samenleving van vandaag. De grootste valkuil daarbij[...] Prijs:€ 20,00 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Ondernemen voor welvaart 125 & Beyond: 1895-2020 Verbond van Belgische Ondernemingen Author: Vincent Dujardin Martine Maelschalck Guy Tegenbos Johan Van Praet Hardback 2020 240 Op 13 februari 1895 sloten 183 ondernemingen een constructief bondgenootschap. Zoveel jaar later spreekt het Verbond van Belgische [...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
In de wolken Met Customer Delight Management naar gelukkigere klanten en medewerkers Author: Peter Van Welden Hardback 2020 176 WAAROM WILLEN KLANTEN ALTIJD KORTING EN ZIJN ZE TOCH NIET TROUW? HOE MAAK JE VAN ELKE KLANT EEN WAARDEVOLLE AMBASSADEUR? Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Beleggen Naar de finesse Author: Jan Seynhaeve Paperback 2011 112 Beleggen is niet alleen voor financiële bollebozen. Jan Seynhaeve toont de kneepjes van het vak. Op een bevattelijke manier gaat hij dieper[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mensen maken het verschil Of hoe u meer rendement uit talent haalt Author: Luc Sels Lut Crijns Paperback 2013 240 Haal betere resultaten uit uw talentmanagement. In economisch barre tijden telt elke euro. Besparen of investeren? Het is een dilemma dat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Author: Marion Debruyne Paperback 2014 297 Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Een digitaal marketingplan in 100 dagen Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2016 272 De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Essentials - Teamwerk Author: Herman Van den Broeck Jasmijn Verbrigghe Paperback 2015 174 Had je ooit al het gevoel dat je die klus op je eentje beter en sneller had geklaard dan in team? Nochtans ligt werken in team aan de basis van[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Hoe maak ik het in China? Wonen en werken. Maatschappelijke en culturele trends. Economische kansen en valkuilen. Author: Sven Agten Paperback 2017 240 De voorbije jaren is China van een producent van goedkope 'Made in China'-producten uitgegroeid tot een wereldmacht. Hoe maak ik het in[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Afspraak aan de meet Waarom topmanagers fietsen Author: Luc Rademakers Paperback 2019 200 WAAROM IS FIETSEN ZO POPULAIR BIJ BEDRIJFSLEIDERS? WAT HEEFT HEN TOT KOPMAN GEMAAKT? WAT IS HUN ADVIES VOOR DE WEG NAAR[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Naar een nieuw sociaal contract voor de 21ste eeuw Tien ideeën voor de toekomst Author: Bruno Tindemans Vickie Dekocker Hardback 2019 72 Een sociaal contract tussen werkgevers, werknemers en overheden is er om de verdeling van kennis, inkomen en macht gelijk te verdelen en[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Total Respect Management Excellent leidinggeven voor de toekomst Author: Peter Blokland Genserik Reniers Paperback 2013 328 Total Respect Management is een geïntegreerde en systemische methode om organisaties op een duurzame en maatschappelijk verantwoorde[...] Prijs:€ 39,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Thinking in new boxes Een nieuw paradigma voor creativiteit Author: Luc De Brabandere Alan Iny Paperback 2014 312 Wanneer je je organisatie wilt laten groeien, dan is verdergaan op de ingeslagen weg niet de juiste strategie. In een tijd van steeds[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mediawijs online Jongeren en sociale media Author: Michel Walrave Joris Van Ouytsel Paperback 2014 240 Waarom klikt het zo tussen jongeren en sociale media? Welke kansen bieden sociale media hen en met welke risico's krijgen ze te maken? Wat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Uitzendwerk 360° handboek Author: Jan Denys (Red.) Hardback 2015 296 Hoe is de uitzendsector de voorbije vijftig jaar geëvolueerd? Hoe kijken uitzendkrachten en klanten vandaag naar uitzendwerk? Op welke[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Levenswiel Ontdek je waarden als sleutel tot bewuste loopbaan- en levenskeuzes Author: Marleen Boen Katrin Van Bladel Annelies Quaegebeur Andere uitvoering 2017 200 Wat zijn mijn drijfveren? Wat zijn mijn kernwaarden? [...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De puberende leider Over Lean, omgaan met variatie en onvolwassen organisaties Author: Ives De Saeger Andere uitvoering 2017 320 Vandaag gedragen industriële organisaties zich nog al te vaak als pubers. Ze zijn log, statisch, te creatief met te weinig focus, en te[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.