Strategy in Turbulent Times(en) How to Design a Strategy That Is Robust and Future-Proof Author: Kurt Verweire Paperback 2023 260 Companies face increasingly turbulent times. Economic and political uncertainty, sustainability developments, and competitors with new[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
A diamond in the rough(en) Over a 100 specific tips to build a strong customer culture Author: Steven Van Belleghem Paperback 2023 260 Straal optimisme, positiviteit en energie uit. Wees loyaal aan je klanten (en zij zullen loyaal zijn aan jou). Vergeet[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Operating With Positive Impact(en) How to navigate ESG complexity Author: Axel Smits Jochen Vincke Paperback 2023 280 We move from crisis to crisis, our climate is changing, and growing civil unrest could lead to violence or even civil wars. We need a[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Digital at Heart(en) How to lead the human centric digital transformation Author: Stijn Viaene Ignace Decroix Karlien Vanderheyden Paperback 2024 300 De broodnodige digitale transformatie die organisaties en bedrijven moeten maken, zorgt voor spanning en onzekerheid bij velen. Meer[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Go With Your Talent - new edition(en) A Reference Guide to Talent Author: Luk Dewulf Paperback 2023 200 Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Generation ZAlpha in M/Beta(en) Kidsmarketing in a changing world Author: Maarten Leyts Paperback 2023 232 Generatiedenken is geen wetenschap, maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie.[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu