Een digitaal marketingplan in 100 dagen Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2016 272 De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Author: Marion Debruyne Paperback 2014 297 Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mensen maken het verschil Of hoe u meer rendement uit talent haalt Author: Luc Sels Lut Crijns Paperback 2013 240 Haal betere resultaten uit uw talentmanagement. In economisch barre tijden telt elke euro. Besparen of investeren? Het is een dilemma dat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Beleggen Naar de finesse Author: Jan Seynhaeve Paperback 2011 112 Beleggen is niet alleen voor financiële bollebozen. Jan Seynhaeve toont de kneepjes van het vak. Op een bevattelijke manier gaat hij dieper[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Slim interviewen Schat attitudes van mensen juist in voor een beter resultaat Author: Wim Thielemans Paperback 2015 252 Organisaties die mensen met de juiste attitudes aantrekken en behouden, werken beterIn het moderne hr-beleid stoot het competentiedenken meer en[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
The Spirit of the Valley Extreme inspiratie uit het nieuwe wilde Westen Author: Peter Hinssen Steven Van Belleghem Harry Demey Paperback 2015 192 Waarom is de Valley net zo anders? Hoe is het gebied zo belangrijk kunnen worden? Wat voor vernieuwingen houdt het nog in petto? Maar[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Grow the core Laat je merk groeien vanuit de kern Author: David Taylor Paperback 2013 191 In tijden van crisis zijn bedrijven koortsachtig op zoek naar manieren om te blijven groeien. Het cliché wil dat je dit het beste doet door[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Slim zonder cijfers Een kleine filosofie voor de manager Author: Luc De Brabandere Paperback 2013 128 Wie management zegt, zegt vaak controle, targets, resultaten. Wat meetbaar is, is objectief. We gieten cijfers in tabellen en gebruiken ze als[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Essentials - Communicatie Author: Karlien Vanderheyden Veronique Warmoes Paperback 2012 148 Goed communiceren is niet zo gemakkelijk als je zou denken. Je moet niet alleen weten wat je wilt communiceren, maar ook hoe je dat wilt[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Travail intérimaire(fr) Manuel 360° Author: Jan Denys (Red.) Paperback 2015 302 Comment le secteur de l'intérim a-t-il évolué au cours des cinquante dernières années ? Comment les intérimaires et les clients appréhendent-ils[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Total Respect Management Excellent leidinggeven voor de toekomst Author: Peter Blokland Genserik Reniers Paperback 2013 328 Total Respect Management is een geïntegreerde en systemische methode om organisaties op een duurzame en maatschappelijk verantwoorde[...] Prijs:€ 39,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mediawijs online Jongeren en sociale media Author: Michel Walrave Joris Van Ouytsel Paperback 2014 240 Waarom klikt het zo tussen jongeren en sociale media? Welke kansen bieden sociale media hen en met welke risico's krijgen ze te maken? Wat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Thinking in new boxes Een nieuw paradigma voor creativiteit Author: Luc De Brabandere Alan Iny Paperback 2014 312 Wanneer je je organisatie wilt laten groeien, dan is verdergaan op de ingeslagen weg niet de juiste strategie. In een tijd van steeds[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Happy Profit Ga voor winst en wees er trots op Author: Herman Toch Paperback 2014 270 Happy Profit wil de negatieve spanning rond winst en groei wegnemen en ziet de uitdagingen van de wereld als een enorme opportuniteit voor[...] Prijs:€ 34,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Kredietverzekering Mijn bedrijf goed verzekerd?! Author: Paul Becue Paperback 2011 232 De kredietverzekeringssector is nog niet echt bekend bij het grote publiek en dat maakt de sector net zo onbemind. Toch heeft[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Tot uw dienst Waarom de nieuwe ambtenaar klantvriendelijk is Author: Nancy De Vogelaere Joke Renneboog Elke Wambacq Paperback 2014 152 De overheid van vandaag staat voor heel wat uitdagingen. De economische crisis stelt deze alleen maar scherper. Het huidige kluwen van[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mijn spaargeld Goed beschermd?! Author: Jürgen Vandenbroucke Paperback 2012 144 Mijn spaargeld. Goed beschermd?! neemt de meest gebruikte alternatieven voor je spaarrekening onder de loep. Welke vragen zijn belangrijk voor[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Groei of schaarste? De cruciale vraag in tijden van overvloed Author: Stijn Decock Paperback 2017 160 We leven in een technologische bloeiperiode. Razendsnel volgt de ene disruptieve technologie de andere op. Toch [...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Wij maken het nieuws De kritische pen van VETO. 40 jaar Leuvens studentenblad Author: Jelle Mampaey Paperback 2014 216 In oktober 1974 werd het studentenblad Veto opgericht. Meteen ontpopte het zich tot een linkse en strijdvaardige publicatie, met medewerkers[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Pop it up Over het hoe & waarom van pop-upstores Author: Jody Duyck Els Demey Paperback 2014 128 Scoor met je pop-up. Waarvoor kun je pop-ups inzetten? Hoe kies je de juiste locatie? Wat doe je met vergunningen, verzekeringen en personeel?[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Strategisch performance management Hoe beginnen we daar nu aan? Author: Dries Van Nieuwenhuyse Ann-Sophie Bouckaert Paperback 2015 504 Waar zit de sterkte van je organisatie? Vind jouw gat in de markt. Hoe blijf je het verschil maken? Continu en duurzaam waarde creëren met je[...] Prijs:€ 39,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De Belgische journalist in 2013 / Le journaliste Belge en 2013(nl, fr) Een zelfportret/ Un autoportrait Paperback 2015 57 Wie is die journalist die over u schrijft of die u aan de tand wilt voelen? Hoe gaat hij te werk? Hoe kijken ze zelf aan tegen hun rol en[...] Prijs:€ 14,00 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Innovate or die - English version(en) The universal survival philosophy of Jan Kriekels Author: Jan Kriekels Paperback 2013 286 In INNOVATE OR DIE Jan Kriekels shows us the path to a sustainable future. After travelling through over 100 countries, with many twists and[...] Prijs:€ 34,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.