Rond leiderschap De brug tussen wetenschap en praktijk Author: Patrick Vermeren Hardback 2014 622 Na jaren intensieve literatuurstudie is Patrick Vermeren er wonderwel in geslaagd om een zeer ambitieus project tot een goed einde te brengen.[...] Prijs:€ 55,00 In winkelmandje
Geheimen van de bestuurskamer Herman Daems over corporate governance Author: Herman Daems Hardback 2019 263 'In Geheimen van de bestuurskamer slaagt Herman Daems erin zijn brede en diepe ervaring in een helder en concreet boek te gieten,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Geprikkeld om te weten Studeren met autisme Author: Valérie Van Hees Herbert Roeyers Hardback 2014 98 In dit boek 'GEPRIKKELD OM TE WETEN - studeren met autisme' worden de inzichten uit de documentaire verder uitgediept door een antwoord te [...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Radicalisering Donkere spiegel van een kwetsbare samenleving Author: Erik Claes Tom Flachet Ali Moustatine Mattias De Backer Collectief Bim Hardback 2020 292 'Radicalisering' is een vage en verwarrende term die onrecht doet aan het complexe fenomeen waarnaar hij verwijst. Tegelijk werken[...] Prijs:€ 27,50 In winkelmandje
Dream, Dare, Do. 13 succesvolle dromers, durvers & doeners Author: Conny Vandendriessche Hardback 2022 160 De eerste lockdown zette me aan om op wereldreis te gaan. Het werd een virtuele reis. Langs dertien verhalen over dromen, durven en doen. Met[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Het geweld van geld Op zoek naar de ziel van de economie Author: Antoon Vandevelde Hardback 2017 288 Wat is de waarde van het kapitalisme in onze tijd? Zijn westerlingen de armen op de wereld iets verschuldigd? En loont het eigenlijk wel om[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Liefde Een onmogelijk verlangen? Author: Dirk De Wachter Hardback 2023 168 Geen enkel thema is zo vaak beschreven in de literatuur, muziek en kunst als de liefde. Toch blijft de mens op zoek naar haar ware aard. We[...] Prijs:€ 22,99 In winkelmandje
Rond Communicatie De mens als sociaal dier Author: Patrick Vermeren Hardback 2013 226 Dit boek gaat over interpersoonlijke communicatie of de communicatie van mens tot mens. Deze kan worden weergegeven in een tweedimensionaal[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De klant centraal De klantenscan, uw sleutel tot succes Author: Geert Dehouck Hardback 2018 216 Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Brand change Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie Author: Thierry Cattoir Hardback 2020 304 Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Decathlon, ons verhaal 3000 leiders op zoek naar 100 jaar relevantie Author: Erik Aerts Aurore Dall'Agnol Claire Debarre Katrien Wuytack Frederic De Clerck Koen Damman Thomas Lejeune Nathan Goddefroy Mathieu Renier Romuald Saenen Hardback 2021 184 'Willen we binnen 100 jaar nog bestaan?' Deze retorische vraag zorgde begin 2014 voor een lange stilte in de Decathlon-burelen. Het[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of food Een nieuw recept voor de voedingssector Author: Jorg Snoeck Stefan Van Rompaey Hardback 2021 289 ZULLEN WE IN DE TOEKOMST NOG VLEES ETEN? KOMT ONZE MAALTIJD STRAKS UIT DE 3D-PRINTER? ZIJN ER MORGEN NOG WEL SUPERMARKTEN?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Een geschiedenis van de Europese muziek tot 1900 Author: Francis Maes Hardback 2019 744 Het vakgebied van de muziekgeschiedenis maakte recent een ingrijpende evolutie door. Het is de hoogste tijd dat de verrassende nieuwe[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
Leidinggeven zonder cijfers Van input naar output Author: Filip Vandendriessche Han Looten Hardback 2014 144 - Hoe laat je mensen vanuit zichzelf naar een resultaat werken? - Welke veranderingsstrategie pas je toe om een kwaliteitscultuur te[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The offer you can't refuse Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service? Author: Steven Van Belleghem Hardback 2020 256 Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Vertroostingen Gewone woorden van Dirk De Wachter Author: Dirk De Wachter Hardback 2022 160 'Wat ik zelf heb meegemaakt, doet me nadenken over de vraag: als een mens in de miserie zit, wat helpt dan? Wat doen[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Ode aan de verwondering - nieuwe editie Author: Caroline Pauwels Bart Moeyaert Gerda Dendooven Hardback 2021 132 Kinderen zijn vaak verwonderd. Waarom is de zee blauw? Waarom wordt het donker? Waarom is die meneer kaal? Ergens op weg naar de volwassenheid[...] Prijs:€ 18,99 In winkelmandje
Elektronische vermogencontrole 1 Schakelaars en convertoren Author: Jean Pollefliet Hardback 2021 540 Elektronische vermogencontrole Volume 1 bestudeert de principes en toepassingen van schakelaars en convertoren gebruikt in de[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Beyond brands Merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe Author: Tom Van den Bergh Hardback 2020 200 Beyond Brands vertelt hoe merken ons leven makkelijker en mooier moeten, kunnen en zullen maken. Ervan overtuigd dat ze een dienst[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De uitgeputte overheid Waarom het beleid stokt. Een bundel meningen Author: Herman Daems Hardback 2017 128 Onze maatschappij is misnoegd. Het populisme groeit. Kan het dat die twee evoluties gevolgen zijn van uitgeputte overheden in België en Europa?[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Mindfulness Basisboek Kennis, achtergrond en toepassing Author: Rob Brandsma Hardback 2012 292 Mindfulness wordt in toenemende mate gebruikt om tot inzicht, minder stress en een positieve levenshouding te komen. Dit boek biedt de lezer op[...] Prijs:€ 44,99 In winkelmandje
De Mondriaan van Marketing Handboek voor geestverruimende merkcommunicatie voor de conceptdenker en marketeer van nu Author: Lisa van Noorden Hardback 2024 250 Marketeers, ondernemers en conceptdenkers moeten voortdurend creatieve merkcommunicatie bedenken om doelgroepen te raken. Maar overhaaste[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Inspirerend coachen - nieuwe editie De kunst van dynamisch en uitdagend communiceren Author: Jef Clement Hardback 2015 172 Jef Clement beschrijft coaching als een uitdagend en inspirerend instrument. Hij benadert de coachingsvaardigheid vanuit een breed[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Handboek Human Resource Development Organiseren van het leren Author: Rob Poell Joseph Kessels Hardback 2021 877 Wat zijn ontwikkelingen en trends in het HRD-vakgebied? Hoe is leren op de werkplek, in teams en andere Organisatiecontexten te[...] Prijs:€ 79,00 In winkelmandje