Betrokken eigenaars, sterke familiebedrijven Gids voor geëngageerde ondernemers Author: Jozef Lievens Paperback 2016 146 Wat kunnen eigenaars doen om het familiebedrijf succesvol te maken? Moet elk bedrijf wel een eigenaarsvisie hebben? Waarom is ook het eigenaar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zorgen voor kwaliteit - Herziene editie Handboek kwaliteitsontwikkeling voor non-profit organisaties Author: Guido Cuyvers Paperback 2019 320 Wat is een waardevol kwaliteitsbeleid? Welke methode is het meest geschikt voor systematische zelfevaluatie? Hoe creëer[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Author: Marion Debruyne Paperback 2014 297 Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mensen maken het verschil Of hoe u meer rendement uit talent haalt Author: Luc Sels Lut Crijns Paperback 2013 240 Haal betere resultaten uit uw talentmanagement. In economisch barre tijden telt elke euro. Besparen of investeren? Het is een dilemma dat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Beleggen Naar de finesse Author: Jan Seynhaeve Paperback 2011 112 Beleggen is niet alleen voor financiële bollebozen. Jan Seynhaeve toont de kneepjes van het vak. Op een bevattelijke manier gaat hij dieper[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Afspraak aan de meet Waarom topmanagers fietsen Author: Luc Rademakers Paperback 2019 200 WAAROM IS FIETSEN ZO POPULAIR BIJ BEDRIJFSLEIDERS? WAT HEEFT HEN TOT KOPMAN GEMAAKT? WAT IS HUN ADVIES VOOR DE WEG NAAR[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Hoe maak ik het in China? Wonen en werken. Maatschappelijke en culturele trends. Economische kansen en valkuilen. Author: Sven Agten Paperback 2017 240 De voorbije jaren is China van een producent van goedkope 'Made in China'-producten uitgegroeid tot een wereldmacht. Hoe maak ik het in[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Eeuwige winst Hoe circulaire economie werkt voor ondernemers Author: Didier Pierre Geerdt Magiels Paperback 2017 120 Hoe gaan we om met schaarse grondstoffen?Hoe produceren we duurzamere goederen en diensten?Hoe komt er een einde aan het[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Top of your mind. Beslissen in een VUCA-wereld Author: Isabelle Hoebrechts Ann Caroline Roymans Paperback 2017 160 Technologie verleidt ons continu met nieuwe beelden en berichten. Die innovatie maakt onze wereld meer dan ooit VUCA; volatile, uncertain,[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
De klantendriehoek Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2016 160 Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf. Versterk je klantgerichte Vaardigheden. Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid,[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Leadership serviteur(fr) Humain avec les hommes, ambitieux avec les résultats Author: Roeland Broeckaert Paperback 2018 248 Un excellent footballeur n'est pas automatiquement le meilleur entraîneur.Pourquoi un professionnel motivé serait-il[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
People peppers 45 slimme adviezen voor succesvolle communicatie Author: Michel De Coster Paperback 2018 200 Een kei zijn in je vak is niet altijd voldoende. In lastige onderhandelingen, vergaderingen of zelfs het dagelijkse contact met je [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Slim interviewen Schat attitudes van mensen juist in voor een beter resultaat Author: Wim Thielemans Krist Van Laere Paperback 2021 252 Organisaties die mensen met de juiste attitudes aantrekken en behouden, werken beterIn het moderne hr-beleid stoot het competentiedenken meer en[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Iedereen eigenaar Het hoe en waarom van participatief ondernemen Author: Geert Janssens Paperback 2021 168 Wat is participatief ondernemen? Hoe maak je financieel eigenaarschap concreet? Waarom zou je er zelf mee aan de slag [...] Prijs:€ 16,99 Reserveer nu
50 lessen voor ondernemers Author: Jürgen Ingels Hardback 2020 202 LES 19. INVESTEERDERS OVERTUIGEN IN TIEN SLIDES LES 21. DE BAR, HET KLOPPEND HART VAN ELK KANTOOR LES 30. HET MODEL VAN[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Praktijkgids werkbaar werk Met tools voor elke leidinggevende in onderwijs, zorg, overheidsdiensten en het bedrijfsleven Author: Joan De Winne Hilde Clement Hardback 2020 294 Hoe zorg je als organisatie en leidinggevende voor werkbaar werk zonder zware financiële investeringen? Hoe creëer je een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Goestingarchitecten Van dwingende naar inspirerende organisaties Author: Mieke Van Gramberen Paperback 2018 144 HOE ZORG JE DAT MENSEN MET GOESTING AAN DE SLAG GAAN? WELK NIVEAU VAN ONTWIKKELING HEEFT JOUW TEAM? WELKE[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
My happy office In 10 stappen naar een ideale werkomgeving Author: Veerle Hermans Paperback 2020 136 WAT ZIJN DE GEHEIMEN VAN EEN GOEDE, GEZONDE KANTOOROMGEVING? HOE KUN JE MEER BEWEGEN TIJDENS HET WERK? HOE KUN JE JE[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Coachen zonder blabla Maak van elk coachgesprek een krachtige ervaring Author: Benjamin Ball Paperback 2019 240 Vind je het als coach ook wel eens lastig om eindeloos naar je coachees te zitten luisteren? Heb je het gevoel dat er soms[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Collega in hoofd en hart Waarderend leidinggeven op de werkvloer Author: Marc Vande Gucht Geert Serneels Paperback 2020 134 Hoe vind je als leidinggevende een evenwicht tussen resultaten en welzijn? Wat is jouw impact op het welzijn van je[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Leidinggeven zonder bevelen De Outputmanager Author: Filip Vandendriessche Jef Clement Hardback 2006 140 Een organisatie bereikt niet wat ze wil, ze bereikt enkel wat ze beloont.' Een manager kan zich permitteren om geen oplossing te hebben. Hij kan[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
When digital becomes human Klantenrelaties in transformatie Author: Steven Van Belleghem Hardback 2017 224 De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Essentials - Teamwerk Author: Herman Van den Broeck Jasmijn Verbrigghe Paperback 2012 174 Had je ooit al het gevoel dat je die klus op je eentje beter en sneller had geklaard dan in team? Nochtans ligt werken in team aan de basis van[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Performance management Van prestatiemeting naar prestatiemanagement door de toepassing van analytische intelligentie Author: Dries Van Nieuwenhuyse Dave Vanhoudt Paperback 2008 488 Wordt uw bedrijf ook bedolven onder een vloedgolf van gegevens? Bent u op zoek naar een efficiëntere manier om uw bedrijfsstrategie om te zetten[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje