Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Author: Marion Debruyne Paperback 2014 297 Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mensen maken het verschil Of hoe u meer rendement uit talent haalt Author: Luc Sels Lut Crijns Paperback 2013 240 Haal betere resultaten uit uw talentmanagement. In economisch barre tijden telt elke euro. Besparen of investeren? Het is een dilemma dat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Performance management Van prestatiemeting naar prestatiemanagement door de toepassing van analytische intelligentie Author: Dries Van Nieuwenhuyse Dave Vanhoudt Paperback 2008 488 Wordt uw bedrijf ook bedolven onder een vloedgolf van gegevens? Bent u op zoek naar een efficiëntere manier om uw bedrijfsstrategie om te zetten[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Goed werken in de zorg Groeien als organisatie met de medewerkers mee aan het stuur Author: Ann Demeulemeester Paperback 2022 200 De vergrijzing en allerlei maatschappelijke evoluties hebben ervoor gezorgd dat ook de noden in de zorg, van zowel klanten als zorgverleners,[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Why now? Omdat je prospects gisteren al klant hadden moeten zijn Author: Michael Humblet Paperback 2022 184 Verkoop is ingrijpend veranderd in de laatste jaren. Maar zijn je verkopers dat ook? Hoe is het gesteld met je verkoopstechnieken? Naast[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Essentials - Teamwerk Author: Herman Van den Broeck Jasmijn Verbrigghe Paperback 2012 174 Had je ooit al het gevoel dat je die klus op je eentje beter en sneller had geklaard dan in team? Nochtans ligt werken in team aan de basis van[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
De sportcoach Praktijkgids Author: Herman Van den Broeck Paperback 2013 288 Volledig herwerkte editie van hét standaardwerk over sportcoaching. Coachen is soms resoluut leiden, zeggen wat er te doen staat, stevig bij de[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Iedereen baas! Over samenwerken met vier generaties Author: Saskia Van Uffelen Paperback 2014 308 Buig de verschillen tussen Generatie X, Y, Z en de babyboomers om tot een krachtig voordeel. Vanaf 2016 komt generatie Z op de werkvloer.[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De klantendriehoek Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2016 160 Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf. Versterk je klantgerichte Vaardigheden. Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid,[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
People peppers 45 slimme adviezen voor succesvolle communicatie Author: Michel De Coster Paperback 2018 200 Een kei zijn in je vak is niet altijd voldoende. In lastige onderhandelingen, vergaderingen of zelfs het dagelijkse contact met je [...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Afspraak aan de meet Waarom topmanagers fietsen Author: Luc Rademakers Paperback 2019 200 WAAROM IS FIETSEN ZO POPULAIR BIJ BEDRIJFSLEIDERS? WAT HEEFT HEN TOT KOPMAN GEMAAKT? WAT IS HUN ADVIES VOOR DE WEG NAAR[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Duurzaam online shoppen Praktijkgids voor e-commerce van morgen Author: Heleen Buldeo Rai Paperback 2021 165 Hoe groen is mijn pakje werkelijk? Welke impact heeft de stroom aan bestelwagens op onze luchtkwaliteit? Is fysiek of Webwinkelen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Get a grip Hoe je in vier stappen je professionele toekomst zelf in handen neemt Author: Mira Huypens Paperback 2021 198 Hoe kun je je werkcontext zelf mee bepalen? Waarom is een goed werkende nervus vagus cruciaal om je veerkracht te versterken? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Total Respect Management Excellent leidinggeven voor de toekomst Author: Peter Blokland Genserik Reniers Paperback 2013 328 Total Respect Management is een geïntegreerde en systemische methode om organisaties op een duurzame en maatschappelijk verantwoorde[...] Prijs:€ 39,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Thinking in new boxes Een nieuw paradigma voor creativiteit Author: Luc De Brabandere Alan Iny Paperback 2014 312 Wanneer je je organisatie wilt laten groeien, dan is verdergaan op de ingeslagen weg niet de juiste strategie. In een tijd van steeds[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Tevreden tijd Handreiking voor perspectiefgerichte gesprekken Author: Elke Gybels Paperback 2022 184 Hoop is de belangrijkste drijvende kracht voor verandering. Het verbeelden van een hoopvolle toekomst en hoe deze zichtbaar wordt in[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Waarom DAAROM geen antwoord is Author: Luc Ardies Paperback 2022 59 'In onze tijd deden we zondermeer wat er van ons gevraagd werd.' Zaakvoerders en leidinggevenden beklagen zich vaak over 'Generatie Z'[...] Prijs:€ 20,00 In winkelmandje
De hybride verkoper Hoe word je een high performing verkoper in een omnichannel verkoopproces? Author: Kathleen Cools Paperback 2022 168 Een globale pandemie heeft voor salesprofessionals van de ene op de andere dag hun vertrouwde salesbenadering overhoop gehaald. Verkopen op[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Strategisch management Een handboek voor de publieke sector Author: Sebastian Desmidt Aimé Heene Paperback 2013 584 Publieke organisaties worden vandaag op alle bestuursniveaus geconfronteerd met ingrijpende veranderingen. Van leidinggevende ambtenaren wordt[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
Rusten is het nieuwe sporten Herstellen door training Author: Jef Geys Paperback 2015 180 Hoe pak je een vermoeid lichaam aan? Waaraan herken je structurele vermoeidheid? Hoe kun je door goed te herstellen ook je werkprestaties [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De naakte waarheid over zelfsturing Een handleiding voor managers Author: Katlyn Colman Mia De Caluwé Katalien Dendooven Danielle Van Landuyt Paperback 2015 266 Wat is zelfsturing? Kunnen medewerkers zelfsturend werken? Wat is de rol van het topmanagement in een zelfsturende organisatie? Hoe begin je[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De nieuwe leider - Change@work Author: Bart De Bondt Paperback 2016 96 Al vaak geprobeerd om een bepaald gedrag van jezelf of van anderen te wijzigen, maar is dat je nog steeds niet gelukt? Dan is dit boekje voor[...] Prijs:€ 14,99 In winkelmandje
Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Author: Marion Debruyne Koen Tackx Paperback 2020 296 EEN OPEN DIALOOG MET DE MARKT LAAT DE ORGANISATIE GROEIEN EN CREËERT RUIMTE VOOR INNOVATIE. Veel organisaties[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Black box van de topverkoper Inspireren, connecteren en excelleren in verkoop Author: Kathleen Cools Paperback 2018 176 HOE TRANSFORMEREN DIGITALITEIT EN INTERNET DE VERKOOPHOE HAAL JE MEER UIT JE VERKOOPINSPANNINGEN?HOE BEGELEID JE DE[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje