Tous Patron!(fr) De la coopération entre quatre générations Author: Saskia Van Uffelen Paperback 2014 304 Entre les générations X, Y, Z et les baby-boomers, il y a des différences dont nous pouvons tirer parti. La génération Z arrivera dans les[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Roekeloos Ivan Van De Cloot over banken en politiek Author: Ivan Van De Cloot Paperback 2014 256 Waarom iedere burger het recht heeft om verontwaardigd te zijn: de financiële crisis doorgelicht. Over Roekeloos schreef Geert Noels,[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Essentials - Teamwerk Author: Herman Van den Broeck Jasmijn Verbrigghe Paperback 2012 174 Had je ooit al het gevoel dat je die klus op je eentje beter en sneller had geklaard dan in team? Nochtans ligt werken in team aan de basis[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Betrokken eigenaars, sterke familiebedrijven Gids voor geëngageerde ondernemers Author: Jozef Lievens Paperback 2016 146 Wat kunnen eigenaars doen om het familiebedrijf succesvol te maken? Moet elk bedrijf wel een eigenaarsvisie hebben? Waarom is ook het eigenaar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zorgen voor kwaliteit - Herziene editie Handboek kwaliteitsontwikkeling voor non-profit organisaties Author: Guido Cuyvers Paperback 2019 320 Wat is een waardevol kwaliteitsbeleid? Welke methode is het meest geschikt voor systematische zelfevaluatie? Hoe creëer[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De wetenschap van succes Uitblinken kun je leren Author: Jeroen De Flander Hardback 2020 176 Wat is het geheim van wereldklasse? Waarom zijn sommige mensen zo onvoorstelbaar goed in wat ze doen? Hoe word je een [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
When digital becomes human Klantenrelaties in transformatie Author: Steven Van Belleghem Hardback 2014 224 De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Performance management Van prestatiemeting naar prestatiemanagement door de toepassing van analytische intelligentie Author: Dries Van Nieuwenhuyse Dave Vanhoudt Paperback 2008 488 Wordt uw bedrijf ook bedolven onder een vloedgolf van gegevens? Bent u op zoek naar een efficiëntere manier om uw bedrijfsstrategie om te zetten[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
The future of shopping Waar iedereen retailer is Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2017 274 Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in de winkelstraten om[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Hardback 2019 250 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Afspraak aan de meet Waarom topmanagers fietsen Author: Luc Rademakers Paperback 2019 200 WAAROM IS FIETSEN ZO POPULAIR BIJ BEDRIJFSLEIDERS? WAT HEEFT HEN TOT KOPMAN GEMAAKT? WAT IS HUN ADVIES VOOR DE WEG NAAR[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Naar een nieuw sociaal contract voor de 21ste eeuw Tien ideeën voor de toekomst Author: Bruno Tindemans Vickie Dekocker Hardback 2019 72 Een sociaal contract tussen werkgevers, werknemers en overheden is er om de verdeling van kennis, inkomen en macht gelijk te verdelen en[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Mensen raken = klanten maken Hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Andere uitvoering 2020 200 Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Collega in hoofd en hart Waarderend leidinggeven op de werkvloer Author: Marc Vande Gucht Geert Serneels Paperback 2020 134 Hoe vind je als leidinggevende een evenwicht tussen resultaten en welzijn? Wat is jouw impact op het welzijn van je[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Beleggen Naar de essentie Author: Jan Seynhaeve Paperback 2010 136 Beleggen: hoe begint u eraan? Dit boek legt het stap voor stap uit Welke beleggingsproducten bestaan er? Wat mag u verwachten van de[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
500 mensen die vandaag een begrip zijn Author: Marc Hendrickx Thijs Delrue Paperback 2014 168 Laat iedereen versteld staan van je algemene kennis. Om de actualiteit goed te kunnen volgen, is het nodig om een aantal basisbegrippen te[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Heldenmerk Author: Guillaume Van der Stighelen Paperback 2015 170 Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Cocreatie is ... 13 mythes ontkracht Author: Hans Begeer Lesley Vanleke Paperback 2015 160 Cocreatie is ...... tijdverlies... een praatbarak... een veel te grote oefening. Deze en andere mythen hoor je vaak wanneer het over[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Hoe maak ik het in China? Wonen en werken. Maatschappelijke en culturele trends. Economische kansen en valkuilen. Author: Sven Agten Paperback 2017 240 De voorbije jaren is China van een producent van goedkope 'Made in China'-producten uitgegroeid tot een wereldmacht. [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Eeuwige winst Hoe circulaire economie werkt voor ondernemers Author: Didier Pierre Geerdt Magiels Paperback 2017 120 Hoe gaan we om met schaarse grondstoffen?Hoe produceren we duurzamere goederen en diensten?Hoe komt er een einde aan het[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Top of your mind. Beslissen in een VUCA-wereld Author: Isabelle Hoebrechts Ann Caroline Roymans Paperback 2017 160 Technologie verleidt ons continu met nieuwe beelden en berichten. Die innovatie maakt onze wereld meer dan ooit VUCA; volatile, uncertain,[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
De sportcoach Praktijkgids Author: Herman Van den Broeck Paperback 2013 288 Volledig herwerkte editie van hét standaardwerk over sportcoaching. Coachen is soms resoluut leiden, zeggen wat er te doen staat, stevig bij de[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje