Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Talentenkaartjes junior groot Formaat 148 x 210 Author: Luk Dewulf Peter Beschuyt Els Pronk Emma Thyssen Paperback 2018 60 Elk kind heeft een eigen unieke verzameling van talenten, soms zelfs zonder te beseffen welke dat net zijn. Hoe help je kinderen om die[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Travail intérimaire(fr) Manuel 360° Author: Jan Denys (Red.) Paperback 2015 302 Comment le secteur de l'intérim a-t-il évolué au cours des cinquante dernières années ? Comment les intérimaires et les clients appréhendent-ils[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Innovate or die - English version(en) The universal survival philosophy of Jan Kriekels Author: Jan Kriekels Paperback 2013 286 In INNOVATE OR DIE Jan Kriekels shows us the path to a sustainable future. After travelling through over 100 countries, with many twists and[...] Prijs:€ 34,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
The Agile Leader's Scrapbook(en) Author: Herman Van den Broeck Barney Jordaan Paperback 2018 168 The demand for organisations to become more agile has never been greater than in today's fast-moving economy. This book puts forward a[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Influencers(en) Who are they? Where can you find them? How to they light the fire? Author: Carole Lamarque Hardback 2018 152 Influencer marketing is trending. Marketing plans based on mouth-to-mouth advertising generate twice as many sales results. But not all of the[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of shopping(en) Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2018 288 How will people shop in the future?Why are there so many bankruptcies in the retail sector and so many empty shops in our high[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Customers the day after tomorrow - English version(en) How to attract customers in a world of AI, bots and automation Author: Steven Van Belleghem Hardback 2017 264 We are now entering the third phase of digitalization: the phase of far-reaching automation and artificial intelligence. This shift will[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The day after tomorrow - English version(en) How to survive in times of radical innovation Author: Peter Hinssen Hardback 2017 272 For today's organizations, our exponentially changing world has come with great consequences. In this book, Peter Hinssen tells the story of the[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Dare to jump(en) Everything you want is on the other side of fear Author: Cedric Dumont Hardback 2020 128 Empower success in disruptive times Set your priorities Create resilience, embrace change Accept your fear Use[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
High Impact Teaming(en) Slow Down to Go Faster Author: Elisabeth Raes Anne Boon Paperback 2020 176 Teamwerk is vaak rommelig, ondoorzichtig en onvoorspelbaar. Dé kant-en-klare formule voor effectief samenwerken bestaat niet. Toch zijn er[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Why Innovation Fails(en) The 7 keys to success Author: Joachim De Vos Hardback 2022 316 Om succesvol te blijven is het belangrijk dat organisaties bestand zijn tegen de steeds snellere veranderingen en ze die veranderingen liefst[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
The Book of Noble Purpose(en) Author: Olivier Onghena-'t Hooft Hardback 2019 320 Why do you do what you do? What does your organisation stand for? What kind of organisation would you like to lead?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Digital at Heart(en) How to lead the human centric digital transformation Author: Stijn Viaene Ignace Decroix Karlien Vanderheyden Paperback 2023 300 De broodnodige digitale transformatie die organisaties en bedrijven moeten maken, zorgt voor spanning en onzekerheid bij velen. Meer[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Beyonders(en) Transcending Average Leadership Author: Herman Van den Broeck David Venter Hardback 2012 208 Speak up, you can become a Beyonder! In many organisations and countries people are desperately searching for leaders that can provide solutions[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Alexandre Lamfalussy(en) The Wise Man of the Euro Author: Christophe Lamfalussy Ivo Alice Maes Sabine Péters Paperback 2014 208 The story of the euro, told by one of its founders In 1949 a young Hungarian immigrant arrived in Belgium, with just a few dollars in his pocket.[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Fashion Management(en) Author: Annick Schramme Francesca Rinaldi Karinna Nobbs Paperback 2014 238 The fashion sector needs management as well Who hasn't heard of the famous 'Antwerp Six'? They are now all established names in the world of[...] Prijs:€ 49,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow(en) Strong brands in a world of algorithms Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 168 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Future of Department Stores(en) Author: Erik Van Heuven Stefan Van Rompaey Andere uitvoering 2020 240 Hoe wint een warenhuis zijn aantrekkingskracht terug? Wat hebben retail en showbizz met elkaar gemeen? Waarom wordt food[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Food For All(en) The Connective Power of Food Retail Author: Rachid Lamrabat Paperback 2021 95 How can we get everyone around the same table? It all starts in the food store. The time when we only ate to[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Less contact more impact(en) Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Hardback 2020 186 Customers today demand an extremely personalised buyer experience: they want expert guidance throughout a customised buying process. By[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Start, Grow, Sell(en) 50 Lessons for Successful Entrepreneurship Author: Jürgen Ingels Paperback 2020 208 LESSON 19. CONVINCING INVESTORS IN TEN SLIDES LESSON 21. THE BAR: THE BEATING HEART OF EVERY OFFICE LESSON 30. THE[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Insights from the boardroom(en) Herman Daems on corporate governance Author: Herman Daems Hardback 2020 240 'In Geheimen van de bestuurskamer slaagt Herman Daems erin zijn brede en diepe ervaring in een helder en concreet boek te gieten,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Change can be Child’s Play(en) The right mindset for leaders in a winning team Author: Yves Van Durme Paperback 2023 200 Prijs:€ 34,99 Reserveer nu