When digital becomes human Klantenrelaties in transformatie Author: Steven Van Belleghem Hardback 2014 224 De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
50 lessen voor ondernemers Author: Jürgen Ingels Hardback 2020 202 LES 19. INVESTEERDERS OVERTUIGEN IN TIEN SLIDES LES 21. DE BAR, HET KLOPPEND HART VAN ELK KANTOOR LES 30. HET MODEL[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Leidinggeven zonder cijfers Van input naar output Author: Filip Vandendriessche Han Looten Hardback 2014 144 - Hoe laat je mensen vanuit zichzelf naar een resultaat werken? - Welke veranderingsstrategie pas je toe om een kwaliteitscultuur te[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Durven voor morgen Leiden, werken, leren en leven in een digitale wereld Author: Saskia Van Uffelen Hardback 2019 112 Hoelang wil jij het nog rekken? Hoelang kun jij je organisatie, je team of je leven nog managen zonder dat je iets fundamenteels[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Uitzendwerk 360° handboek Author: Jan Denys (Red.) Hardback 2015 296 Hoe is de uitzendsector de voorbije vijftig jaar geëvolueerd? Hoe kijken uitzendkrachten en klanten vandaag naar uitzendwerk? Op welke[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Zoonotic De formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie Author: Carole Lamarque Hardback 2021 200 Het is de droom van iedere ondernemer om een succesformule te vinden om snel viraal te gaan met zijn/haar product of dienst. Carole Lamarque[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
The Day after Tomorrow - Nederlandse versie Hoe overleven in tijden van radicale innovatie? Author: Peter Hinssen Hardback 2017 286 Onze wereld verandert exponentieel en dat heeft grote gevolgen voor organisaties van 'vandaag'. In dit boek laat Peter Hinssen ons[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Het Noble Purpose boek Author: Olivier Onghena-'t Hooft Hardback 2019 304 Waarom doe jij wat je doet? Waar staat jouw organisatie voor? Aan welke organisatie wil jij leidinggeven? [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Obama-factor Methode voor charismatische communicatie Author: Luc Cipers Hardback 2018 224 Hoe zorg je voor een sterke eerste indruk?Hoe kun je je visie met overtuiging brengen?Hoe kun je anderen inspireren en [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Geheimen van de bestuurskamer Herman Daems over corporate governance Author: Herman Daems Hardback 2019 263 'In Geheimen van de bestuurskamer slaagt Herman Daems erin zijn brede en diepe ervaring in een helder en concreet boek te gieten,[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Ondernemen voor welvaart 125 & Beyond: 1895-2020 Verbond van Belgische Ondernemingen Author: Vincent Dujardin Martine Maelschalck Guy Tegenbos Johan Van Praet Hardback 2020 240 Op 13 februari 1895 sloten 183 ondernemingen een constructief bondgenootschap. Zoveel jaar later spreekt het Verbond van[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
In de wolken Met Customer Delight Management naar gelukkigere klanten en medewerkers Author: Peter Van Welden Hardback 2020 176 WAAROM WILLEN KLANTEN ALTIJD KORTING EN ZIJN ZE TOCH NIET TROUW? HOE MAAK JE VAN ELKE KLANT EEN WAARDEVOLLE AMBASSADEUR? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De uitgeputte overheid Waarom het beleid stokt. Een bundel meningen Author: Herman Daems Hardback 2017 128 Onze maatschappij is misnoegd. Het populisme groeit. Kan het dat die twee evoluties gevolgen zijn van uitgeputte overheden in België en[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Dare to jump Je droomleven begint buiten je comfortzone Author: Cedric Dumont Hardback 2020 128 Leer jezelf kennen Stel je prioriteiten Lead by example Aanvaard je angst en stress Own your actions Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Resultaten! Een managementroman met werkboek Author: Marcel Van der Avert Hardback 2008 200 Een verhaal combineren met knappe inzichten in management. Het is niet iedereen gegeven, maar Marcel Van der Avert brengt deze[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
De klant centraal De klantenscan, uw sleutel tot succes Author: Geert Dehouck Hardback 2018 216 Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Verkoop van het familiebedrijf De voorbereiding Author: Johan Lambrecht Hardback 2018 112 Wat betekent de verkoop van het familiebedrijf voor jou en je familie?Waarom moet je de verkoop grondig voorbereiden? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Decathlon, ons verhaal 3000 leiders op zoek naar 100 jaar relevantie Author: Erik Aerts Katrien Wuytack Koen Damman Nathan Goddefroy Mathieu Renier Hardback 2021 200 'Willen we binnen 100 jaar nog bestaan?' Deze retorische vraag zorgde begin 2014 voor een lange stilte[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Respond! Je organisatie duurzaam heruitvinden vanuit vertrouwen,verbinding en verantwoordelijkheid Author: Roeland Broeckaert Hardback 2021 242 Zelforganisatie Maak komaf met trage besluitvorming of overbodige vergaderingen. Organiseer[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De zachte weg Ondernemen is belangrijker dan winnen Author: Ann Simons Hardback 2020 144 Nee, dit boek zal je leven niet veranderen. Dat moet je zelf doen. Zoals Ann Simons deed. Na haar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
On it Van 'geen idee' tot succesvolle ondernemer met dit praktische werkboek... Author: Eline Goethals Hardback 2020 408 Droom jij ook van ondernemen? 'Ik wil wel, maar ik heb er geen tijd voor.' 'Ben ik[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
The day after tomorrow - English version(en) How to survive in times of radical innovation Author: Peter Hinssen Hardback 2017 272 For today's organizations, our exponentially changing world has come with great consequences. In this book, Peter Hinssen tells the story of the[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Insights from the boardroom(en) Herman Daems on corporate governance Author: Herman Daems Hardback 2020 240 'In Geheimen van de bestuurskamer slaagt Herman Daems erin zijn brede en diepe ervaring in een helder en concreet boek te gieten,[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Humanizing strategy(en) How to Master Emotions, Values and Beliefs When You Execute Plans Author: Geert Vercaeren Hardback 2021 240 Strategie-uitvoering is complex. Ongeveer zeventig procent van de strategische transformaties mislukt, ondanks adviesbureaus, een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje