Le Cercle du Leadership(fr) Le lien entre la pratique et la science Author: Patrick Vermeren Hardback 2010 518 Patrick Vermeren est un professionnel des RH optant résolument pour les RH 'evidence based'. Il s'est spécialisé dans le leadership, le coaching[...] Prijs:€ 55,00 In winkelmandje
Historici en hun métier Een inleiding tot de historische kritiek Author: Marc Boone Hardback 2015 372 Dit handboek presenteert een methode om kritisch om te gaan met de overvloed aan informatie waarmee we vandaag geconfronteerd worden, maar ook[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Leidinggeven zonder cijfers Van input naar output Author: Filip Vandendriessche Han Looten Hardback 2014 144 - Hoe laat je mensen vanuit zichzelf naar een resultaat werken? - Welke veranderingsstrategie pas je toe om een kwaliteitscultuur te[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Handboek geboortezorg bij verschillende culturen Author: Fadua el Bouazzaoui Ingrid A. Peters Hardback 2017 240 In onze multi-etnische samenleving komt de verloskundige zorgverlener regelmatig in aanraking met zwangere vrouwen uit andere landen en[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
Durven voor morgen Leiden, werken, leren en leven in een digitale wereld Author: Saskia Van Uffelen Hardback 2019 112 Hoelang wil jij het nog rekken? Hoelang kun jij je organisatie, je team of je leven nog managen zonder dat je iets fundamenteels[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Een geschiedenis van de Europese muziek tot 1900 Author: Francis Maes Hardback 2019 744 Het vakgebied van de muziekgeschiedenis maakte recent een ingrijpende evolutie door. Het is de hoogste tijd dat de verrassende nieuwe[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
Een geschiedenis van België Author: Gita Deneckere Bruno De Wever Tom De Paepe Guy Vanthemsche Hardback 2020 320 Hoe is België in 1830 ontstaan? Welke breuklijnen bepalen de geschiedenis van ons land? Hebben Vlaanderen en Wallonië[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
The offer you can't refuse Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service? Author: Steven Van Belleghem Hardback 2020 256 Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Ode aan de verwondering - nieuwe editie Author: Caroline Pauwels Bart Moeyaert Gerda Dendooven Hardback 2021 132 Kinderen zijn vaak verwonderd. Waarom is de zee blauw? Waarom wordt het donker? Waarom is die meneer kaal? Ergens op weg naar de volwassenheid[...] Prijs:€ 17,99 In winkelmandje
Sell your baby Dé nr.1 exitstrategie voor ondernemers Author: Andy Coomans Hardback 2022 245 Iedere ondernemer is het aan zichzelf, zijn gezin, zijn medewerkers en zijn bedrijf verplicht om zo snel mogelijk een verkoopklaar bedrijf te[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Vertroostingen Gewone woorden van Dirk De Wachter Author: Dirk De Wachter Hardback 2022 160 'Wat ik zelf heb meegemaakt, doet me nadenken over de vraag: als een mens in de miserie zit, wat helpt dan? Wat doen[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Een plattegrond van de macht 2023 Inleiding tot politiek en politieke wetenschappen Author: Carl Devos Hardback 2023 0 Wat is politiek? Is de Belgische politiek in handen van een elite? En is er nog wel echt sprake van democratie? Met[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
Handboek psychofarmacotherapie Author: Michel Dierick Stephan Claes André De Nayer Paul Cosyns Eric Constant Daniel Souery Hardback 2012 622 Deze derde editie van het Handboek Psychofarmacotherapie bevat een grondige herziening van de bestaande data en aanvulling met meer recente [...] Prijs:€ 60,00 In winkelmandje
Geprikkeld om te weten Studeren met autisme Author: Valérie Van Hees Herbert Roeyers Hardback 2014 98 In dit boek 'GEPRIKKELD OM TE WETEN - studeren met autisme' worden de inzichten uit de documentaire verder uitgediept door een antwoord te [...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Influencers Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam? Author: Carole Lamarque Hardback 2017 152 Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Day after Tomorrow - Nederlandse versie Hoe overleven in tijden van radicale innovatie? Author: Peter Hinssen Hardback 2017 286 Onze wereld verandert exponentieel en dat heeft grote gevolgen voor organisaties van 'vandaag'. In dit boek laat Peter Hinssen ons kennismaken[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Obama-factor Methode voor charismatische communicatie Author: Luc Cipers Hardback 2018 224 Hoe zorg je voor een sterke eerste indruk?Hoe kun je je visie met overtuiging brengen?Hoe kun je anderen inspireren en [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Radicalisering Donkere spiegel van een kwetsbare samenleving Author: Erik Claes Tom Flachet Ali Moustatine Mattias De Backer Collectief Bim Hardback 2020 292 'Radicalisering' is een vage en verwarrende term die onrecht doet aan het complexe fenomeen waarnaar hij verwijst. Tegelijk werken[...] Prijs:€ 27,50 In winkelmandje
Het Noble Purpose boek Author: Olivier Onghena-'t Hooft Hardback 2019 304 Waarom doe jij wat je doet? Waar staat jouw organisatie voor? Aan welke organisatie wil jij leidinggeven? Om[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zoonotic De formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie Author: Carole Lamarque Hardback 2021 228 Het is de droom van iedere ondernemer om een succesformule te vinden om snel viraal te gaan met zijn product of dienst. Die succesformule[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of shopping Re-set Re-made Re-tail Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2022 282 De bekroonde retailgids The future of shopping: where everyone is a retailer is, na gevierde uitgaves in het Frans, Engels en[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Conflict en samenwerking Internationale politiek van 1815 tot heden Author: Goedele De Keersmaeker Dries Lesage Hardback 2022 500 Waarom slagen grootmachten er soms in om samen te werken terwijl ze op andere momenten in bloedige conflicten verwikkeld raken, zoals de[...] Prijs:€ 42,50 In winkelmandje
Handboek conceptontwikkeling - In 3 stappen naar waardevolle locaties Verliefd Verloofd Gebouwd Author: Lot Frijling Hardback 2022 264 Het vakgebied locatieontwikkeling is volop in beweging. Nieuwe inzichten, veranderende behoeften en grootse uitdagingen vragen om een andere[...] Prijs:€ 44,99 In winkelmandje
Dream, Dare, Do. 13 succesvolle dromers, durvers & doeners Author: Conny Vandendriessche Hardback 2022 160 De eerste lockdown zette me aan om op wereldreis te gaan. Het werd een virtuele reis. Langs dertien verhalen over dromen, durven en doen. Met[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje