Beleggen Naar de finesse Author: Jan Seynhaeve Paperback 2011 112 Beleggen is niet alleen voor financiële bollebozen. Jan Seynhaeve toont de kneepjes van het vak. Op een bevattelijke manier gaat hij dieper[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mensen maken het verschil Of hoe u meer rendement uit talent haalt Author: Luc Sels Lut Crijns Paperback 2013 240 Haal betere resultaten uit uw talentmanagement. In economisch barre tijden telt elke euro. Besparen of investeren? Het is een dilemma dat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Author: Marion Debruyne Paperback 2014 297 Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Een digitaal marketingplan in 100 dagen Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2016 272 De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Goestingarchitecten Van dwingende naar inspirerende organisaties Author: Mieke Van Gramberen Paperback 2018 144 HOE ZORG JE DAT MENSEN MET GOESTING AAN DE SLAG GAAN? WELK NIVEAU VAN ONTWIKKELING HEEFT JOUW TEAM? WELKE[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
My happy office In 10 stappen naar een ideale werkomgeving Author: Veerle Hermans Paperback 2020 136 WAT ZIJN DE GEHEIMEN VAN EEN GOEDE, GEZONDE KANTOOROMGEVING? HOE KUN JE MEER BEWEGEN TIJDENS HET WERK? HOE KUN JE JE[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Iedereen eigenaar Het hoe en waarom van participatief ondernemen Author: Geert Janssens Paperback 2021 168 Wat is participatief ondernemen? Hoe maak je financieel eigenaarschap concreet? Waarom zou je er zelf mee aan de slag [...] Prijs:€ 16,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Iedereen baas! Over samenwerken met vier generaties Author: Saskia Van Uffelen Paperback 2014 308 Buig de verschillen tussen Generatie X, Y, Z en de babyboomers om tot een krachtig voordeel. Vanaf 2016 komt generatie Z op de werkvloer.[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Essentials - Teamwerk Author: Herman Van den Broeck Jasmijn Verbrigghe Paperback 2012 174 Had je ooit al het gevoel dat je die klus op je eentje beter en sneller had geklaard dan in team? Nochtans ligt werken in team aan de basis van[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
People peppers 45 slimme adviezen voor succesvolle communicatie Author: Michel De Coster Paperback 2018 200 Een kei zijn in je vak is niet altijd voldoende. In lastige onderhandelingen, vergaderingen of zelfs het dagelijkse contact met je [...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Tous Patron!(fr) De la coopération entre quatre générations Author: Saskia Van Uffelen Paperback 2014 304 Entre les générations X, Y, Z et les baby-boomers, il y a des différences dont nous pouvons tirer parti. La génération Z arrivera dans les[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Tout le monde peut diriger(fr) Leadership personnel au sein des organisations Author: Frans van de Ven Paperback 2021 213 Comment appliquer le leadership personnel ? Comment faire ressortir le meilleur de vous-même et[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Get a grip Hoe je in vier stappen je professionele toekomst zelf in handen neemt Author: Mira Huypens Paperback 2021 198 Hoe kun je je werkcontext zelf mee bepalen? Waarom is een goed werkende nervus vagus cruciaal om je veerkracht te versterken? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Heldenmerk Author: Guillaume Van der Stighelen Paperback 2015 170 Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Hoe maak ik het in China? Wonen en werken. Maatschappelijke en culturele trends. Economische kansen en valkuilen. Author: Sven Agten Paperback 2017 240 De voorbije jaren is China van een producent van goedkope 'Made in China'-producten uitgegroeid tot een wereldmacht. Hoe maak ik het in[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De sportcoach Praktijkgids Author: Herman Van den Broeck Paperback 2013 288 Volledig herwerkte editie van hét standaardwerk over sportcoaching. Coachen is soms resoluut leiden, zeggen wat er te doen staat, stevig bij de[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Afspraak aan de meet Waarom topmanagers fietsen Author: Luc Rademakers Paperback 2019 200 WAAROM IS FIETSEN ZO POPULAIR BIJ BEDRIJFSLEIDERS? WAT HEEFT HEN TOT KOPMAN GEMAAKT? WAT IS HUN ADVIES VOOR DE WEG NAAR[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Coachen zonder blabla Maak van elk coachgesprek een krachtige ervaring Author: Benjamin Ball Paperback 2019 240 Vind je het als coach ook wel eens lastig om eindeloos naar je coachees te zitten luisteren? Heb je het gevoel dat er soms[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De klantendriehoek Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2016 160 Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf. Versterk je klantgerichte Vaardigheden. Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid,[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Duurzaam online shoppen Praktijkgids voor e-commerce van morgen Author: Heleen Buldeo Rai Paperback 2021 165 Hoe groen is mijn pakje werkelijk? Welke impact heeft de stroom aan bestelwagens op onze luchtkwaliteit? Is fysiek of Webwinkelen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Collega in hoofd en hart Waarderend leidinggeven op de werkvloer Author: Marc Vande Gucht Geert Serneels Paperback 2020 134 Hoe vind je als leidinggevende een evenwicht tussen resultaten en welzijn? Wat is jouw impact op het welzijn van je[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
People always talk about reputations Merkreputatie in drie stappen Author: Frederik Picard Paperback 2020 143 Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje