De wetenschap van succes Uitblinken kun je leren Author: Jeroen De Flander Hardback 2020 176 Wat is het geheim van wereldklasse? Waarom zijn sommige mensen zo onvoorstelbaar goed in wat ze doen? Hoe word je een [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
50 lessen voor ondernemers Author: Jürgen Ingels Hardback 2020 202 LES 19. INVESTEERDERS OVERTUIGEN IN TIEN SLIDES LES 21. DE BAR, HET KLOPPEND HART VAN ELK KANTOOR LES 30. HET MODEL[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
When digital becomes human Klantenrelaties in transformatie Author: Steven Van Belleghem Hardback 2014 224 De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Praktijkgids werkbaar werk Met tools voor elke leidinggevende in onderwijs, zorg, overheidsdiensten en het bedrijfsleven Author: Joan De Winne Hilde Clement Hardback 2020 294 Hoe zorg je als organisatie en leidinggevende voor werkbaar werk zonder zware financiële investeringen? Hoe creëer je een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Dit is content marketing Hoe met straffe content je business doen groeien Author: Bart Lombaerts Wouter Temmerman Koen Denolf Michel Libens Hardback 2020 278 Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Leidinggeven zonder bevelen De Outputmanager Author: Filip Vandendriessche Jef Clement Hardback 2006 140 Een organisatie bereikt niet wat ze wil, ze bereikt enkel wat ze beloont.' Een manager kan zich permitteren om geen oplossing te hebben. Hij[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of shopping Waar iedereen retailer is Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2017 274 Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in de winkelstraten om[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Hardback 2019 250 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Naar een nieuw sociaal contract voor de 21ste eeuw Tien ideeën voor de toekomst Author: Bruno Tindemans Vickie Dekocker Hardback 2019 72 Een sociaal contract tussen werkgevers, werknemers en overheden is er om de verdeling van kennis, inkomen en macht gelijk te verdelen en[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
The offer you can't refuse Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service? Author: Steven Van Belleghem Hardback 2020 256 Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Leidinggeven zonder cijfers Van input naar output Author: Filip Vandendriessche Han Looten Hardback 2014 144 - Hoe laat je mensen vanuit zichzelf naar een resultaat werken? - Welke veranderingsstrategie pas je toe om een kwaliteitscultuur te[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Durven voor morgen Leiden, werken, leren en leven in een digitale wereld Author: Saskia Van Uffelen Hardback 2019 112 Hoelang wil jij het nog rekken? Hoelang kun jij je organisatie, je team of je leven nog managen zonder dat je iets fundamenteels[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Leidinggeven met creativiteit Praktijkboek Flanders District of Creativity & Vlerick Leuven Gent Management School Author: Veronique Warmoes Herman Van den Broeck Hardback 2009 144 De sleutel tot succes van creativiteit en innovaties is de mens. Het belang van het menselijk kapitaal in een creatieve omgeving vormt de[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
De zoekende leider Reisgids voor de tocht naar je kern Author: Joost Callens Hardback 2020 208 Welke sleutelmomenten hebben je leven beïnvloed? Hoe ga je om met onzekerheid, loslaten, eenzaamheid, vrijheid en liefde? Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Communiceren in het new normal 10 kritische succesfactoren na een crisis Author: Noël Slangen Jan Withofs Hardback 2011 184 Terwijl de nachtmerrie van de financiële crisis stilaan over de horizon wegebt, ontwaakt het bedrijfsleven in een grondig hervormde wereld. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
No Way Vertrouwen, integriteit, nederigheid. Big Bad Boss era is over Author: Bruno Rouffaer Hardback 2013 152 De leiders van morgen zijn de kleuters die vandaag in de zandbak spelen. De zorg voor een goed leiderschap start bij de opvoeding van de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Ongelijk maar fair Waarom onze samenleving ongelijker is dan we vrezen, maar rechtvaardiger dan we hopen Author: Marc De Vos Hardback 2015 392 Ongelijkheid in de 21ste eeuw: de bepalende kwestie van onze tijd anders bekeken. - Worden de rijken steeds rijker en de armen steeds[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Influencers Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam? Author: Carole Lamarque Hardback 2017 152 Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Day after Tomorrow - Nederlandse versie Hoe overleven in tijden van radicale innovatie? Author: Peter Hinssen Hardback 2017 286 Onze wereld verandert exponentieel en dat heeft grote gevolgen voor organisaties van 'vandaag'. In dit boek laat Peter Hinssen ons[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Obama-factor Methode voor charismatische communicatie Author: Luc Cipers Hardback 2018 224 Hoe zorg je voor een sterke eerste indruk?Hoe kun je je visie met overtuiging brengen?Hoe kun je anderen inspireren en [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Het Noble Purpose boek Author: Olivier Onghena-'t Hooft Hardback 2019 304 Waarom doe jij wat je doet? Waar staat jouw organisatie voor? Aan welke organisatie wil jij leidinggeven? [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Rond leiderschap De brug tussen wetenschap en praktijk Author: Patrick Vermeren Hardback 2014 622 Na jaren intensieve literatuurstudie is Patrick Vermeren er wonderwel in geslaagd om een zeer ambitieus project tot een goed einde te[...] Prijs:€ 55,00 In winkelmandje
Goed geld Economie met gezond verstand Author: Bart Van Coppenolle Hardback 2012 304 De financiële overheidscrisis zal niet vanzelf verdwijnen. Erger nog, ze dreigt onze welvaart te vernietigen als we niet ingrijpen. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Werken met hart en ziel Bouwstenen voor een great place to work Author: Wouter Torfs Hardback 2014 288 Het nieuwe leiderschap in een Great Place to Work: authenticiteit, kwetsbaarheid, verbinding en fun. Wat maakt van Schoenen Torfs[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje