Even uw aandacht Presenteren is goed voorbereid improviseren Author: Marc Mombaerts Tania Van den Bergh Paperback 2015 192 It usually takes more than three weeks to prepare a good impromptu speech' (Mark Twain) Presenteren is goed voorbereid improviseren. Gekke[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Impactgedreven ondernemen Aan de slag met sociale businessmodellen Author: Pol Bracke Tom Van Wassenhove Paperback 2015 146 De kerndoelstelling van sociale ondernemingen bestaat uit het creëren van sociale meerwaarde, tegelijkertijd moeten ze ook oog hebben voor[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Tous Patron!(fr) De la coopération entre quatre générations Author: Saskia Van Uffelen Paperback 2014 304 Entre les générations X, Y, Z et les baby-boomers, il y a des différences dont nous pouvons tirer parti. La génération Z arrivera dans les[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Roekeloos Ivan Van De Cloot over banken en politiek Author: Ivan Van De Cloot Paperback 2014 256 Waarom iedere burger het recht heeft om verontwaardigd te zijn: de financiële crisis doorgelicht. Over Roekeloos schreef Geert Noels,[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Essentials - Teamwerk Author: Herman Van den Broeck Jasmijn Verbrigghe Paperback 2012 174 Had je ooit al het gevoel dat je die klus op je eentje beter en sneller had geklaard dan in team? Nochtans ligt werken in team aan de basis[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Een digitaal marketingplan in 100 dagen Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2016 272 De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Bedrijfseconomie Een inleiding - 9de herziene druk Author: Ivan De Cnuydt Paperback 2016 236 Dankzij talrijke voorbeelden en een praktijkgerichte aanpak, stelt dit handboek de lezer in staat om de financiële situatie van een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Betrokken eigenaars, sterke familiebedrijven Gids voor geëngageerde ondernemers Author: Jozef Lievens Paperback 2016 146 Wat kunnen eigenaars doen om het familiebedrijf succesvol te maken? Moet elk bedrijf wel een eigenaarsvisie hebben? Waarom is ook het eigenaar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zie je wat ik bedoel Presenteren is vertellen met beelden Author: Marc Mombaerts Paperback 2019 144 Geef je niet graag presentaties? Heb je plankenkoorts? Krijg je je publiek niet mee, of weet je gewoon niet waar je moet beginnen? Geen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zorgen voor kwaliteit - Herziene editie Handboek kwaliteitsontwikkeling voor non-profit organisaties Author: Guido Cuyvers Paperback 2019 320 Wat is een waardevol kwaliteitsbeleid? Welke methode is het meest geschikt voor systematische zelfevaluatie? Hoe creëer[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De wetenschap van succes Uitblinken kun je leren Author: Jeroen De Flander Hardback 2020 176 Wat is het geheim van wereldklasse? Waarom zijn sommige mensen zo onvoorstelbaar goed in wat ze doen? Hoe word je een [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Author: Marion Debruyne Paperback 2014 297 Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mensen maken het verschil Of hoe u meer rendement uit talent haalt Author: Luc Sels Lut Crijns Paperback 2013 240 Haal betere resultaten uit uw talentmanagement. In economisch barre tijden telt elke euro. Besparen of investeren? Het is een dilemma dat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Beleggen Naar de finesse Author: Jan Seynhaeve Paperback 2011 112 Beleggen is niet alleen voor financiële bollebozen. Jan Seynhaeve toont de kneepjes van het vak. Op een bevattelijke manier gaat hij dieper[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Hoe presenteer je online? Praktisch. Zonder gedoe. Author: Toon Verlinden Hans Van de Water Paperback 2020 124 Een videomeeting op het werk, een digitaal congres of een online les? Een pandemie waardoor je je thesis of doctoraat voor de webcam[...] Prijs:€ 14,99 In winkelmandje
De sportcoach Praktijkgids Author: Herman Van den Broeck Paperback 2013 288 Volledig herwerkte editie van hét standaardwerk over sportcoaching. Coachen is soms resoluut leiden, zeggen wat er te doen staat, stevig bij de[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Heldenmerk Author: Guillaume Van der Stighelen Paperback 2015 170 Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Cocreatie is ... 13 mythes ontkracht Author: Hans Begeer Lesley Vanleke Paperback 2015 160 Cocreatie is ...... tijdverlies... een praatbarak... een veel te grote oefening. Deze en andere mythen hoor je vaak wanneer het over[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Collega coach, Docent coach Handboek voor de praktijk Author: Herberd Prinsen Sanne van Drenth Paperback 2015 176 Als je collega's ziet worstelen en je wilt in de organisatie iets voor deze collega's betekenen, dan zou de rol van collega-coach je kunnen[...] Prijs:€ 32,99 In winkelmandje
Disruptive selling Een nieuwe kijk op CRM, sales, marketing en customer service Author: Patrick Maes Andere uitvoering 2016 256 De tijd van de klassieke salesforce is voorbij. Klanten leven mobiel en online en willen op maat benaderd worden. Steeds meer bedrijven matchen[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Slim interviewen Schat attitudes van mensen juist in voor een beter resultaat Author: Wim Thielemans Paperback 2015 252 Organisaties die mensen met de juiste attitudes aantrekken en behouden, werken beterIn het moderne hr-beleid stoot het competentiedenken meer en[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De klantendriehoek Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2016 160 Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf. Versterk je klantgerichte Vaardigheden. Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje