Beleggen Naar de finesse Author: Jan Seynhaeve Paperback 2011 112 Beleggen is niet alleen voor financiële bollebozen. Jan Seynhaeve toont de kneepjes van het vak. Op een bevattelijke manier gaat hij dieper[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mensen maken het verschil Of hoe u meer rendement uit talent haalt Author: Luc Sels Lut Crijns Paperback 2013 240 Haal betere resultaten uit uw talentmanagement. In economisch barre tijden telt elke euro. Besparen of investeren? Het is een dilemma dat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Author: Marion Debruyne Paperback 2014 297 Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Een digitaal marketingplan in 100 dagen Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2016 272 De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
When digital becomes human Klantenrelaties in transformatie Author: Steven Van Belleghem Hardback 2014 224 De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Goed werken in de zorg Groeien als organisatie met de medewerkers mee aan het stuur Author: Ann Demeulemeester Paperback 2022 160 'Als de samenleving verandert en zowel je klanten als je medewerkers hebben nieuwe vragen en behoeften, dan moet je mee veranderen. Kiezen[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Hardback 2019 250 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
De sportcoach Praktijkgids Author: Herman Van den Broeck Paperback 2013 288 Volledig herwerkte editie van hét standaardwerk over sportcoaching. Coachen is soms resoluut leiden, zeggen wat er te doen staat, stevig bij de[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Heldenmerk Author: Guillaume Van der Stighelen Paperback 2015 170 Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zorgen voor kwaliteit - Herziene editie Handboek kwaliteitsontwikkeling voor non-profit organisaties Author: Guido Cuyvers Paperback 2019 320 Wat is een waardevol kwaliteitsbeleid? Welke methode is het meest geschikt voor systematische zelfevaluatie? Hoe creëer[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De wetenschap van succes Uitblinken kun je leren Author: Jeroen De Flander Hardback 2020 176 Wat is het geheim van wereldklasse? Waarom zijn sommige mensen zo onvoorstelbaar goed in wat ze doen? Hoe word je een [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Collega in hoofd en hart Waarderend leidinggeven op de werkvloer Author: Marc Vande Gucht Geert Serneels Paperback 2020 134 Hoe vind je als leidinggevende een evenwicht tussen resultaten en welzijn? Wat is jouw impact op het welzijn van je[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
My happy office In 10 stappen naar een ideale werkomgeving Author: Veerle Hermans Paperback 2020 136 WAT ZIJN DE GEHEIMEN VAN EEN GOEDE, GEZONDE KANTOOROMGEVING? HOE KUN JE MEER BEWEGEN TIJDENS HET WERK? HOE KUN JE JE[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
People always talk about reputations Merkreputatie in drie stappen Author: Frederik Picard Paperback 2020 143 Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Dit is content marketing Hoe met straffe content je business doen groeien Author: Wouter Temmerman Koen Denolf Michel Libens Hardback 2020 278 Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200 cases[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Get a grip Hoe je in vier stappen je professionele toekomst zelf in handen neemt Author: Mira Huypens Paperback 2021 198 Hoe kun je je werkcontext zelf mee bepalen? Waarom is een goed werkende nervus vagus cruciaal om je veerkracht te versterken? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Iedereen eigenaar Het hoe en waarom van participatief ondernemen Author: Geert Janssens Paperback 2021 168 Wat is participatief ondernemen? Hoe maak je financieel eigenaarschap concreet? Waarom zou je er zelf mee aan de slag [...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Tout le monde peut diriger(fr) Leadership personnel au sein des organisations Author: Frans van de Ven Paperback 2021 213 Comment appliquer le leadership personnel ? Comment faire ressortir le meilleur de vous-même et[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
50 lessen voor ondernemers Author: Jürgen Ingels Hardback 2020 202 LES 19. INVESTEERDERS OVERTUIGEN IN TIEN SLIDES LES 21. DE BAR, HET KLOPPEND HART VAN ELK KANTOOR LES 30. HET MODEL VAN[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Praktijkgids werkbaar werk Met tools voor elke leidinggevende in onderwijs, zorg, overheidsdiensten en het bedrijfsleven Author: Joan De Winne Hilde Clement Hardback 2020 294 Hoe zorg je als organisatie en leidinggevende voor werkbaar werk zonder zware financiële investeringen? Hoe creëer je een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Why now? Omdat je prospects gisteren al klant hadden moeten zijn Author: Michael Humblet Paperback 2022 184 Wat heb je nodig om van je prospects sneller klanten te maken? Hoe formuleer je het ultieme salesverhaal? Veranderen je[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Wendbaar als het woelig wordt Veerkracht als kompas voor jou en je team Author: Chris Aertsen Lily Deforce Anton Stellamans Paperback 2021 168 Als er iets is waar we allemaal naar streven, zowel in ons persoonlijk leven als op ons werk, dan is dat ongetwijfeld het gevoel van[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje