Does Your Brand Care?(en) Building a Better World with the C A R E principles Author: Isabel Verstraete Paperback 2021 200 We leven in turbulente tijden. Wanneer we naar de toekomst kijken, is het duidelijk dat bedrijven verantwoordelijkheid zullen moeten nemen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Humanizing strategy(en) How to Master Emotions, Values and Beliefs When You Execute Plans Author: Geert Vercaeren Hardback 2021 240 Strategie-uitvoering is complex. Drie van de vier organisaties slagen er niet in hun strategieën uit te voeren, ondanks adviesbureaus, een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
High Impact Teaming(en) Slow Down to Go Faster Author: Stefan Decuyper Elisabeth Raes Anne Boon Paperback 2020 176 Teamwerk is vaak rommelig, ondoorzichtig en onvoorspelbaar. Dé kant-en-klare formule voor effectief samenwerken bestaat niet. Toch zijn er[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Offer You Can't Refuse(en) What if customers ask for more than an excellent service? Author: Steven Van Belleghem Paperback 2020 256 What if customers expect more than just a good product, excellent service and perfectly performing digital interfaces? And what if new[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Out of Office(en) The success formula for hard workers Author: Sabine Tobback Paperback 2020 182 Does your sense of responsibility make you take on mountains of work? Do people sometimes tell you that you are working (too)[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Out of office(fr) Travailleurs acharnés : pilotes en quête d'oxygène ?... Author: Sabine Tobback Paperback 2020 192 Ton sens des responsabilités te pousse-t-il à assumer des montagnes de travail ? Te dit-on parfois que tu travailles (trop) dur ? Penses-tu[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Future of Department Stores(en) Author: Erik Van Heuven Stefan Van Rompaey Andere uitvoering 2020 240 Hoe wint een warenhuis zijn aantrekkingskracht terug? Wat hebben retail en showbizz met elkaar gemeen? Waarom wordt food[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Dare for Tomorrow(en) Leading, Working, Learning and Living in a Digital World Author: Saskia Van Uffelen Hardback 2020 112 How much longer do you want to put it off? How long can you manage your organization, your team or your life without making some fundamental[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Insights from the boardroom(en) Herman Daems on corporate governance Author: Herman Daems Hardback 2020 240 'In Geheimen van de bestuurskamer slaagt Herman Daems erin zijn brede en diepe ervaring in een helder en concreet boek te gieten,[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Expat partner(en) Staying Active & Finding Work Author: Carine Bormans Marie Geukens Paperback 2020 152 Can you plan your professional future as expat partner? Can you pursue a career in your new environment? What are your[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Ego@work(en) Author: Hans Begeer Roel Reitzema Paperback 2020 120 Our ego shapes our behavior. Organizations work best when the behaviors of employees are complementary. At a time when employers are asking[...] Prijs:€ 14,99 In winkelmandje
The Book of Noble Purpose(en) Author: Olivier Onghena-'t Hooft Hardback 2019 320 Why do you do what you do? What does your organisation stand for? What kind of organisation would you like to lead?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Sociocracy 3.0 - The Novel(en) Unleash the Full Potential of People and Organizations Author: Jef Cumps Andere uitvoering 2019 232 Door zijn sterke groei is het bedrijf HRS in de problemen geraakt. Beslissingen worden te traag genomen, de communicatie loopt mank en de [...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Healthusiasm(en) Making customers healthy & happy Author: Christophe Jauquet Andere uitvoering 2019 280 In een wereld waarin technologie onze behoeften meer en meer kan beantwoorden, zijn mensen bewuster bezig met gezond en gelukkig zijn.[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Marketing Bible for a Digital World(en) Author: Bert Van Wassenhove Hardback 2019 242 Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. De manier[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
The Survival Paradox(en) Change vs stability at Apple and any immortal company Author: Fons Van Dyck Paperback 2019 264 In The Survival Paradox, renowned corporate survival expert Fons Van Dyck offers any manager a proven guide for lasting survival in[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
The book 2019(en) Author: Creative Belgium Hardback 2019 256 Creative Belgium reikt voor de 36ste keer awards uit voor de beste campagnes rond advertising, design en digitale communicatie. Dit boek[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Optichannel Retail. Beyond the Digital Hysteria(en) Develop and Implement a Winning Strategy as a Retailer or Brand Manufacturer Author: Gino Van Ossel Andere uitvoering 2019 350 The digital revolution has made customers more demanding than ever. Speed, transparency and hyper-personalization are the new norm. More and[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Dreamers who do(en) Author: Hilde Helsen Paperback 2019 160 Hoe krijg je een helder zicht op de droom die in je leeft?Wat staat nog in de weg om die droom te ontvouwen en hoe effen je[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Contact Center Management(en) From Complaint Center to Value Center Author: Jan Smets Paperback 2018 310 Hoe creëren contact centers waarde voor zowel bedrijf als klant? Betekenen sociale media het einde van het contact center? Hoe maken we[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
The future of shopping(en) Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2018 288 How will people shop in the future?Why are there so many bankruptcies in the retail sector and so many empty shops in our high[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow(en) Strong brands in a world of algorithms Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 168 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Digital Marketing like a PRO(en) Prepare. Run. Optimize. Author: Clo Willaerts Paperback 2018 406 Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan om je marketing via alle digitale kanalen te optimaliseren.[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Managers the day after tomorrow(en) Connect to many, engage individuals Author: Rik Vera Paperback 2018 224 WHAT DRIVES THE NEW CONSUMER?WHY IS DATA THE NEW GOLD AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE A BLESSING?HOW CAN YOU REDESIGN YOUR[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje