The Survival Paradox

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
264
Afmetingen: 
0x0
Verschijningsdatum: 
03/09/2019
EAN: 
9789401461382
Nur-code: 
Management algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

The Survival Paradox(en)

Balancing between change and stability at Apple and any immortal company
  • Het levenswerk van de merkenstrateeg van de Lage Landen

De levensduur van ondernemingen wordt steeds korter. Velen zullen de komende jaren verdwijnen, slechts enkelen zullen succesvol overleven. Wat maakt een onderneming onsterfelijk in deze disruptieve tijden?

Een onsterfelijke onderneming weet hoe ze ...

  • Zich slim aanpast aan een veranderende wereld
  • Met een eenduidige strategie haar doelen moet bereiken
  • Medewerkers, stakeholders, partners én klanten verbindt in een uniek en sluitend systeem
  • Haar DNA (identiteit en cultuur) op de lange termijn bewaakt en veiligstelt

In dit boek biedt Fons Van Dyck elke manager een bewezen leidraad om te overleven op de lange termijn. Die toetst hij aan het succes én de mislukkingen uit meer dan 40 jaar Apple, van opgang over ondergang tot wederopstanding.

De onsterfelijke onderneming is een uniek pleidooi voor de noodzaak van langetermijndenken, en rekent ongenadig af met gemeenplaatsen en mythes over succesvolle organisaties. Een overlevingskit met praktische tips en do's-and-don'ts voor elke ondernemer in disruptieve tijden.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Overleven in disruptieve tijden
Prijs:€ 29,99
Prijs:€ 29,99

  Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)
  Binnen 1-2 werkdagen in huis

Beschikbaarheid:

Binnenkort leverbaar