Businessmodellen in de culturele sector

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
144
Afmetingen: 
0x0
Verschijningsdatum: 
24/09/2019
EAN: 
9789401462983
Nur-code: 
Sociale kennistheorie & ethiek
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Businessmodellen in de culturele sector

Hype, noodzaak of schrikbeeld?
  • Wat kan de cultuursector met vernieuwende businessmodellen?

In tijden van digitalisering en druk op cultuur, is een businessmodel voor culturele organisaties meer geworden dan een verdienmodel. Je vertrekt erbij van de waarden die je wil overbrengen en voor wie, en je denkt na over de juiste partners, kanalen en middelen. Een sterk businessmodel biedt een holistische aanpak om na te denken over de architectuur van je eigen organisatie.

Dit boek biedt een internationale blik op de noodzaak en waarde van sterke businessmodellen, en bevat cases uit toonaangevende Europese organisaties.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Verzelfstandiging van musea en andere culturele organisaties
Prijs:€ 19,99
Subtitle: 
Regels van de kunst voor leiderschap in de culturele en creatieve sector
Prijs:€ 19,99
Prijs:€ 19,99

  Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)
  Binnen 1-2 werkdagen in huis

Beschikbaarheid:

Binnenkort leverbaar