Commerciële televisie in Vlaanderen

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
304
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
09/01/2023
EAN: 
9789401485937
Nur-code: 
Bedrijfskunde algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Commerciële televisie in Vlaanderen

Een geschiedenis
  • Toegankelijk totaaloverzicht

Dit is het eerste boek ooit dat gewijd is aan de oprichting, evolutie en toekomst van commerciële televisie in Vlaanderen. De vier centrale ankerpunten zijn de start van VTM in 1989, de komst van VT4 en Kanaal 2, de Woestijnvisering die tot VIER leidde en de lancering van Streamz als Vlaamse streamingdienst.

Commerciële televisie in Vlaanderen vertrekt vanuit een wetenschappelijk perspectief, maar is gericht op en geschreven voor een breder publiek van iedereen geïnteresseerd in Vlaamse mediageschiedenis.

Prijs:44,99

Gratis verzending vanaf € 25 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Binnenkort leverbaar

E-book ean