De Ritchie Story

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
240
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
16/04/2024
EAN: 
9789401498005
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

De Ritchie Story

Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt

    De Ritchie Story neemt je mee in het verhaal van Jan Verlinden.
    Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek, lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een competitieve markt, het scherp onder de aandacht kunt brengen en het helder kunt positioneren.

    Jan deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van sensorymarketing om Ritchie scherp te positioneren.
    Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om het merk onder de aandacht te brengen via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer en De Slimste Mens ter Wereld.

    Prijs:34,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Binnenkort leverbaar

    E-book ean