De Ritchie Story

Product details

NULL

Afwerking: 
Hardback
Aantal pagina's: 
192
Afmetingen: 
249x181
Verschijningsdatum: 
15/04/2024
EAN: 
9789401498005
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
2

De Ritchie Story

Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt
  • De Ritchie Story neemt je mee in het verhaal van de succesvolle herlancering van een oude Belgische frisdrank
  • Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt

Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een zeer competitieve markt. Jan Verlinden deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van een scherp gefocuste marketingmix om het merk helder te positioneren. Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om een klein merk bekend te maken via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer, Het Huis, Drag Race Belgique en De Mol.

Met waardevolle bijdragen van: Steven Van Belleghem, Marion Debruyne, Frank Goedertier, Fons Van Dyck, Marc Michils, Gino Van Ossel, Lode Uytterschaut, Wim Jansen, Rik Zweegers en Kristof De Wulf.

Prijs:34,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Leverbaar (binnen 1-2 werkdagen in huis)

E-book ean

iBookstore