In de wolken

Product details

NULL

Afwerking: 
Hardback
Aantal pagina's: 
176
Afmetingen: 
250x180
Verschijningsdatum: 
16/03/2020
EAN: 
9789401467100
Nur-code: 
Management algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

In de wolken

Met Customer Delight Management naar gelukkigere klanten en medewerkers
  • Maak van elke klant een waardevolle ambassadeur voor je bedrijf

WAAROM WILLEN KLANTEN ALTIJD KORTING EN ZIJN ZE TOCH NIET TROUW?
HOE MAAK JE VAN ELKE KLANT EEN WAARDEVOLLE AMBASSADEUR?
HOE ZORG JE ERVOOR DAT JE MEDEWERKERS EMOTIONEEL BETROKKEN ZIJN EN BLIJVEN?

Je wilt dat je huidige klanten nog lang klant blijven. Je wilt dat ze zo enthousiast zijn dat ze je nieuwe klanten bezorgen, en dat je medewerkers zo positief zijn over hun job dat ze de beste nieuwe medewerkers aantrekken. Je wilt een tevredenheidsscore van 11 op 10 halen.

In de wolken vertelt hoe je dat klaarspeelt: met Customer Delight Management. Die methode biedt een doorgedreven visie op klantengeluk, waarmee je je klanten uiterst tevreden maakt. Je leert waar het fout kan lopen, wat de oplossingen zijn, en wat delighted klanten en medewerkers voor je organisatie kunnen betekenen.

Dit boek reikt je de tools aan om je organisatie richting groei, geluk en innovatie te sturen. In vier uitgewerkte cases lees je hoe Customer Delight Management succesvol geïmplementeerd werd bij sterke organisaties.

Prijs:€ 29,99

  Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)
  Binnen 1-4 werkdagen in huis

Beschikbaarheid:

Leverbaar

E-book ean

iBookstore