Het communicatie DNA

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
240
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
20/05/2021
EAN: 
9789401475105
Nur-code: 
Bedrijfskunde algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Het communicatie DNA

Tip & tricks voor de communicators van vandaag en morgen
  • De meerwaarde van goede communicatie

De interesse in het communicatievak is booming. In België zijn er meer communicatieprofessionals dan bakkers, slagers of kappers.
Iedereen is creator en fotograaf tegelijk. We denken te weten wat een communicatieprofessional doet. Maar is dat wel zo? Waar zijn corporate communicatieprofessionals mee bezig? Wat is hun meerwaarde? Wat maakt hun job zo complex? Hoe kun je zelf een goede communicatieprofessional worden?

Korneel Warlop neemt je bij de hand en legt op een beschrijvende manier stap voor stap uit wat zijn ervaringen zijn na meer dan tien jaar bij leidinggevende wereldbedrijven als AXA, AB InBev en Barry Callebaut te hebben gewerkt. Een boek vol tips & tricks aan huidige en toekomstige professionals met een passie voor communicatie.

Met bijdragen van o.a. Baptiste van Outryve (Roompot), Debby Wilmsen (Tomorrowland), Laurent Winnock (bpost group), Cybelle Royce-Buyck (AB InBev), Bob Madou (Club Brugge), Christiaan Prins (Barry Callebaut), Frank Dereymaeker (De Tijd) en Erik Lenaers (Weber Shandwick)

Prijs:29,99

Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)

Binnen 1-2 werkdagen in huis

Beschikbaarheid:

Binnenkort leverbaar

E-book ean