Inleiding tot de bedrijfskunde

Product details

NULL

Afwerking: 
Andere uitvoering
Aantal pagina's: 
272
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
14/07/2005
EAN: 
9789020962062
Nur-code: 
Management algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
3

Inleiding tot de bedrijfskunde

    Deze inleiding tot de bedrijfskunde is veel ruimer opgevat dan de meeste klassieke handboeken voor dit vak. Uiteraard komen de voornaamste bedrijfseconomische termen en technieken aan bod: afschrijvingen, investeringsbeslissingen, voorraadbeleid, kostprijsberekening, ... Maar daarnaast wordt de lezer ook wegwijs gemaakt in de verschillende onderdelen van het ondernemingsplan. Het nut en de structuur van een jaarrekening worden hem duidelijk gemaakt. En hij maakt kennis met de basisbeginselen van de boekhouding, de marketing, het personeelsbeleid en de logistiek. Door de diversiteit van de besproken onderwerpen is dit handboek zeer geschikt voor studenten uit economische richtingen die een eerste algemene cursus Bedrijfsbeleid en Management volgen. Maar ook voor studenten uit niet-economisch georiënteerde richtingen biedt dit boek een algemene kennismaking met bedrijfsbeleid.

    Prijs:29,99

    Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)

    Binnen 1-2 werkdagen in huis

    Beschikbaarheid:

    Uitverkocht