Omnichannel in retail

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
320
Afmetingen: 
242x171
Verschijningsdatum: 
08/04/2014
EAN: 
9789401416702
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
10

Omnichannel in retail

Het antwoord op e-commerce
  • Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant. Winnaar managementboek van het jaar.

Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabrikant? Wat als er geen winkels meer zouden zijn? Heb je dan als leverancier een probleem?

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Develop and Implement a Winning Strategy as a Retailer or Brand Manufacturer
Prijs:29,99
Subtitle: 
Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant
Prijs:29,99
Prijs:34,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Leverbaar (binnen 1-2 werkdagen in huis)

E-book ean