Geheimen van de bestuurskamer Herman Daems over corporate governance Author: Herman Daems Hardback 2019 263 'In Geheimen van de bestuurskamer slaagt Herman Daems erin zijn brede en diepe ervaring in een helder en concreet boek te gieten,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
De klant centraal De klantenscan, uw sleutel tot succes Author: Geert Dehouck Hardback 2018 216 Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Brand change Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie Author: Thierry Cattoir Hardback 2020 304 Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Decathlon, ons verhaal 3000 leiders op zoek naar 100 jaar relevantie Author: Erik Aerts Aurore Dall'Agnol Claire Debarre Katrien Wuytack Frederic De Clerck Koen Damman Thomas Lejeune Nathan Goddefroy Mathieu Renier Romuald Saenen Hardback 2021 184 'Willen we binnen 100 jaar nog bestaan?' Deze retorische vraag zorgde begin 2014 voor een lange stilte in de Decathlon-burelen. Het[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of shopping Re-set Re-made Re-tail Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2022 282 De bekroonde retailgids The future of shopping: where everyone is a retailer is, na gevierde uitgaves in het Frans, Engels en[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Leidinggeven zonder cijfers Van input naar output Author: Filip Vandendriessche Han Looten Hardback 2014 144 - Hoe laat je mensen vanuit zichzelf naar een resultaat werken? - Welke veranderingsstrategie pas je toe om een kwaliteitscultuur te[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The offer you can't refuse Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service? Author: Steven Van Belleghem Hardback 2020 256 Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Inspirerend coachen - nieuwe editie De kunst van dynamisch en uitdagend communiceren Author: Jef Clement Hardback 2015 172 Jef Clement beschrijft coaching als een uitdagend en inspirerend instrument. Hij benadert de coachingsvaardigheid vanuit een breed[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De uitgeputte overheid Waarom het beleid stokt. Een bundel meningen Author: Herman Daems Hardback 2017 128 Onze maatschappij is misnoegd. Het populisme groeit. Kan het dat die twee evoluties gevolgen zijn van uitgeputte overheden in België en Europa?[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Dare to jump Je droomleven begint buiten je comfortzone Author: Cedric Dumont Hardback 2020 128 Leer jezelf kennen Stel je prioriteiten Lead by example Aanvaard je angst en stress Own your actions Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Beyond brands Merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe Author: Tom Van den Bergh Hardback 2020 200 Beyond Brands vertelt hoe merken ons leven makkelijker en mooier moeten, kunnen en zullen maken. Ervan overtuigd dat ze een dienst[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De ruwe diamant Meer dan 100 concrete tips om een sterke klantencultuur uit te bouwen Author: Steven Van Belleghem Hardback 2023 272 Straal optimisme, positiviteit en energie uit. Wees loyaal aan je klanten (en zij zullen[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Customers the day after tomorrow Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering Author: Steven Van Belleghem Hardback 2017 264 We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Meaningful marketing Het antwoord op het schisma tussen merk en consument Author: Bart Lombaerts Hardback 2018 120 74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
On it Van 'geen idee' tot succesvolle ondernemer met dit praktische werkboek... Author: Eline Goethals Hardback 2020 408 Droom jij ook van ondernemen? 'Ik wil wel, maar ik heb er geen tijd voor.' 'Ben ik wel goed genoeg? Wat als ik faal?' Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Mens in de Managing Coach Een introspectieve tocht langs nieuwe leiderschapspaden Author: Stefan Sauer Hardback 2020 214 WIE BEN IK ALS LEIDER VANDAAG ECHT? WAT IS HET EFFECT VAN MIJN GEDRAG OP ANDEREN? WELKE SOORT LEIDER WIL IK NOG WORDEN?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Ik speel. Ik groei. Ik durf Een boek vol groeistof vor jouw project Author: Hilde Van Dyck Hardback 2020 200 Waarom spelen we? Hoe haal je met een speelse attitude meer voldoening uit je werk en leven? Welke tools stimuleren[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Act human Waarom succesvolle organisaties investeren in langdurige relaties Author: Karel Demeester Sarah Steenhaut Jan Callebaut Hardback 2021 190 'Marketing is de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens.' Dat is het beeld dat marketeers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Respond! Je organisatie duurzaam heruitvinden vanuit vertrouwen,verbinding en verantwoordelijkheid Author: Roeland Broeckaert Hardback 2021 242 Zelforganisatie Maak komaf met trage besluitvorming of overbodige vergaderingen. Organiseer leiderschap[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Why Innovation Fails De 7 sleutels tot succes Author: Joachim De Vos Hardback 2022 240 Om succesvol te blijven is het belangrijk dat organisaties bestand zijn tegen de steeds snellere veranderingen en ze die veranderingen liefst[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Pretopia 33 inspirerende toekomstscenario's voor duurzame ondernemers... Author: Stefaan Vandist Hardback 2022 240 In dit boek neemt Stefaan Vandist je mee op een pelgrimstocht. De route leidt langs creatieve broedplaatsen waar de toekomst al in de steigers[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
When digital becomes human Klantenrelaties in transformatie Author: Steven Van Belleghem Hardback 2014 224 De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Leidinggeven zonder bevelen De Outputmanager Author: Filip Vandendriessche Jef Clement Hardback 2006 140 Een organisatie bereikt niet wat ze wil, ze bereikt enkel wat ze beloont.' Een manager kan zich permitteren om geen oplossing te hebben. Hij kan[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Hardback 2019 250 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje