Digital at Heart(en) How to lead the human centric digital transformation Author: Stijn Viaene Ignace Decroix Karlien Vanderheyden Paperback 2024 300 De broodnodige digitale transformatie die organisaties en bedrijven moeten maken, zorgt voor spanning en onzekerheid bij velen. Meer[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Generation Alpha in beta(en) Reframing Marketing to Kids Author: Maarten Leyts Paperback 2023 200 Generatiedenken is geen wetenschap, maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie.[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
The Big Book of Retail Design(en) Everything You Need to Know about Designing a Store Author: Katelijn Quartier Paperback 2023 272 This Big Book helpt je beslissingen nemen bij het ontwerpen van winkels. Met de komst van e-commerce is de rol die fysieke[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Content Marketing like a PRO(en) The All-In-One Guide to Content Marketing: From Planning to Promoting Author: Clo De Willaerts Paperback 2023 320 This step-by-step marketing approach makes it ever so easy to apply content marketing concepts. Take your content marketing skills to[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Open up Your Organisation(en) Fully Embrace Diversity with Profiles Inclusiveness Author: Ihsane Haouach Paperback 2023 168 Better understanding Better organisations Better society Even though leaders are convinced of the benefits[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Why Europe?(en) An Integration History From A(denauer) to Z(elenskyy) Author: Steven Van Hecke Kamiel Vermeylen Paperback 2023 208 Wordt Oekraïne ooit lid van de EU? Waarom bestaat er nog geen Europees leger? En maakt elke crisis de EU sterker?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Why now? ENG(en) Author: Michael Humblet Paperback 2023 208 Verkoop is ingrijpend veranderd in de laatste jaren. Maar zijn je verkopers dat ook? Hoe is het gesteld met je verkoopstechnieken? Naast[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Change can be Child’s Play(en) The right mindset for leaders in a winning team Author: Yves Van Durme Paperback 2023 192 Whether you are running a multinational or just running a family, change is not like a game of Monopoly, where your piece saunters[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Digital marketing like a PRO - completely revised edition(en) Prepare. Run. Optimize. Author: Clo De Willaerts Paperback 2022 226 How do you translate your business objectives into a digital marketing strategy? What are today's best practices for content[...] Prijs:€ 32,99 In winkelmandje
Speak up now!(en) Marketing in times of a climate crisis Author: Wim Vermeulen Paperback 2022 208 Om de shift naar een duurzame toekomst te maken zijn grote veranderingen nodig van ons allemaal. Onderzoek toont aan dat meer dan 80% van de[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
The future of shopping(en) Re-set Re-made Re-tail Author: Jorg Snoeck Hardback 2022 272 The award-winning retail guide The Future of Shopping: where everyone is a retailer, translated into French, English and Chinese, is[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Spinal surgery for physiotherapists(en) Author: Bart Depreitere Paperback 2022 99 Fysiotherapeuten en revalidatieartsen worden in regel ingeschakeld na operaties. Toch is inzicht in de specifieke keuzes voor bepaalde[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Why Innovation Fails(en) The 7 keys to success Author: Joachim De Vos Hardback 2022 316 Om succesvol te blijven is het belangrijk dat organisaties bestand zijn tegen de steeds snellere veranderingen en ze die veranderingen liefst[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Create your own superfans(en) Make a difference with ambassador marketing Author: Niels Vandecasteele Stefan Doutreluingne Paperback 2022 144 How can you turn your customers into ambassadors for your brand? How can you map out your own network? How can you achieve[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Everyone Can Lead(en) Personal Leadership in Organizations Author: Frans van de Ven Paperback 2022 200 How do you give shape and form to your personal leadership? How can you bring out the best in yourself and in others?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Food For All(en) The Connective Power of Food Retail Author: Rachid Lamrabat Paperback 2021 95 How can we get everyone around the same table? It all starts in the food store. The time when we only ate to[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Zoonotic (en) A New Paradigm for Designing Successful Viral Business Strategies Author: Carole Lamarque Paperback 2021 236 Het is de droom van iedere ondernemer om een succesformule te vinden om snel viraal te gaan met zijn product of dienst. Die succesformule[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of food (ENG)(en) A New Recipe for the Food Sector Author: Jorg Snoeck Stefan Van Rompaey Hardback 2021 299 WILL WE STILL BE EATING MEAT IN THE FUTURE? WILL OUR MEALS COME STRAIGHT OUT OF A 3D PRINTER? WILL THERE STILL BE[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Video Marketing like a PRO (ENG)(en) A Practical Guide to Creating and Publishing Videos That Convert Author: Clo De Willaerts Paperback 2021 256 For years, trend reports have highlighted the popularity of web videos. And each time, they noted that increasing numbers of people were[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Animation maths(en) Author: Bieke Masselis Ivo De Pauw Paperback 2021 399 Animation Maths opens with arithmetic, solving systems and trigonometry fundamentals, which are necessarily refreshed. It then guides[...] Prijs:€ 37,50 In winkelmandje
Check-In (ENG)(en) The Search for Meaning and Purpose in Business Author: Jochanan Eynikel Paperback 2021 184 Can a company be a source of meaning? How can we transform meaningless jobs into personally fulfilling jobs? Is it[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
The Retail Innovation Toolkit(en) 42 Category Management Tools for Growth Author: Constant Berkhout Paperback 2021 120 Retail ondergaat enorme veranderingen als gevolg van digitalisering, nieuwe soorten concurrenten en steeds hogere verwachtingen van de[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Does Your Brand Care?(en) Building a Better World with the C A R E principles Author: Isabel Verstraete Paperback 2021 147 We leven in turbulente tijden. Wanneer we naar de toekomst kijken, is het duidelijk dat bedrijven verantwoordelijkheid zullen moeten nemen[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Humanizing strategy(en) How to Master Emotions, Values and Beliefs When You Execute Plans Author: Geert Vercaeren Hardback 2021 240 Strategie-uitvoering is complex. Drie van de vier organisaties slagen er niet in hun strategieën uit te voeren, ondanks adviesbureaus, een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje