Een digitaal marketingplan in 100 dagen Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2016 272 De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Author: Marion Debruyne Paperback 2014 297 Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mensen maken het verschil Of hoe u meer rendement uit talent haalt Author: Luc Sels Lut Crijns Paperback 2013 240 Haal betere resultaten uit uw talentmanagement. In economisch barre tijden telt elke euro. Besparen of investeren? Het is een dilemma dat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Beleggen Naar de finesse Author: Jan Seynhaeve Paperback 2011 112 Beleggen is niet alleen voor financiële bollebozen. Jan Seynhaeve toont de kneepjes van het vak. Op een bevattelijke manier gaat hij dieper[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Performance management Van prestatiemeting naar prestatiemanagement door de toepassing van analytische intelligentie Author: Dries Van Nieuwenhuyse Dave Vanhoudt Paperback 2008 488 Wordt uw bedrijf ook bedolven onder een vloedgolf van gegevens? Bent u op zoek naar een efficiëntere manier om uw bedrijfsstrategie om te zetten[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Beleggen Naar de essentie Author: Jan Seynhaeve Paperback 2010 136 Beleggen: hoe begint u eraan? Dit boek legt het stap voor stap uit Welke beleggingsproducten bestaan er? Wat mag u verwachten van de[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Essentials - Teamwerk Author: Herman Van den Broeck Jasmijn Verbrigghe Paperback 2012 174 Had je ooit al het gevoel dat je die klus op je eentje beter en sneller had geklaard dan in team? Nochtans ligt werken in team aan de basis van[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Slim interviewen Schat attitudes van mensen juist in voor een beter resultaat Author: Wim Thielemans Krist Van Laere Paperback 2021 252 Organisaties die mensen met de juiste attitudes aantrekken en behouden, werken beterIn het moderne hr-beleid stoot het competentiedenken meer en[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Top of your mind. Beslissen in een VUCA-wereld Author: Isabelle Hoebrechts Ann Caroline Roymans Paperback 2017 160 Technologie verleidt ons continu met nieuwe beelden en berichten. Die innovatie maakt onze wereld meer dan ooit VUCA; volatile, uncertain,[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Goestingarchitecten Van dwingende naar inspirerende organisaties Author: Mieke Van Gramberen Paperback 2018 144 HOE ZORG JE DAT MENSEN MET GOESTING AAN DE SLAG GAAN? WELK NIVEAU VAN ONTWIKKELING HEEFT JOUW TEAM? WELKE[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
People peppers 45 slimme adviezen voor succesvolle communicatie Author: Michel De Coster Paperback 2018 200 Een kei zijn in je vak is niet altijd voldoende. In lastige onderhandelingen, vergaderingen of zelfs het dagelijkse contact met je [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Talentenkaartjes junior groot Formaat 148 x 210 Author: Luk Dewulf Peter Beschuyt Els Pronk Emma Thyssen Paperback 2018 60 Elk kind heeft een eigen unieke verzameling van talenten, soms zelfs zonder te beseffen welke dat net zijn. Hoe help je kinderen om die[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Zorgen voor kwaliteit - Herziene editie Handboek kwaliteitsontwikkeling voor non-profit organisaties Author: Guido Cuyvers Paperback 2019 320 Wat is een waardevol kwaliteitsbeleid? Welke methode is het meest geschikt voor systematische zelfevaluatie? Hoe creëer[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Afspraak aan de meet Waarom topmanagers fietsen Author: Luc Rademakers Paperback 2019 200 WAAROM IS FIETSEN ZO POPULAIR BIJ BEDRIJFSLEIDERS? WAT HEEFT HEN TOT KOPMAN GEMAAKT? WAT IS HUN ADVIES VOOR DE WEG NAAR[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Coachen zonder blabla Maak van elk coachgesprek een krachtige ervaring Author: Benjamin Ball Paperback 2019 240 Vind je het als coach ook wel eens lastig om eindeloos naar je coachees te zitten luisteren? Heb je het gevoel dat er soms[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Be the story Transmedia storytelling voor contentmakers Author: Tom Rumes Piet Sonck Paperback 2021 200 Verhalen vertellen zich vandaag langs verschillende kanalen tegelijk. Politieke verkiezingen bijvoorbeeld vinden plaats in het stemhokje,[...] Prijs:€ 25,99 Reserveer nu
Iedereen eigenaar Het hoe en waarom van participatief ondernemen Author: Geert Janssens Paperback 2021 168 Wat is participatief ondernemen? Hoe maak je financieel eigenaarschap concreet? Waarom zou je er zelf mee aan de slag [...] Prijs:€ 16,99 Reserveer nu
Collega in hoofd en hart Waarderend leidinggeven op de werkvloer Author: Marc Vande Gucht Geert Serneels Paperback 2020 134 Hoe vind je als leidinggevende een evenwicht tussen resultaten en welzijn? Wat is jouw impact op het welzijn van je[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
My happy office In 10 stappen naar een ideale werkomgeving Author: Veerle Hermans Paperback 2020 136 WAT ZIJN DE GEHEIMEN VAN EEN GOEDE, GEZONDE KANTOOROMGEVING? HOE KUN JE MEER BEWEGEN TIJDENS HET WERK? HOE KUN JE JE[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
People always talk about reputations Merkreputatie in drie stappen Author: Frederik Picard Paperback 2020 143 Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
We love events (nieuwe editie) Een gedurfde kijk op marketing Author: Peter Decuypere Paperback 2020 382 Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
De sportcoach Praktijkgids Author: Herman Van den Broeck Paperback 2013 288 Volledig herwerkte editie van hét standaardwerk over sportcoaching. Coachen is soms resoluut leiden, zeggen wat er te doen staat, stevig bij de[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje