We love events (nieuwe editie)

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
398
Afmetingen: 
0x0
Verschijningsdatum: 
20/10/2020
EAN: 
9789401473941
Nur-code: 
Communicatiekunde algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

We love events (nieuwe editie)

Een gedurfde kijk op marketing
  • We love events, zelfs in tijden van Corona!

'MENSEN SAMENBRENGEN OM ZE DE TIJD VAN HUN LEVEN TE LATEN BELEVEN, IS ÉÉN VAN DE MOOISTE DINGEN DIE ER BESTAAN. HOPELIJK VOLGEN ER NOG VELE INITIATIEVEN OP BASIS VAN DIT BOEK VOL INSPIRATIE UIT DE PRAKTIJK.'
MANU & MICHIEL BEERS, ORGANISATOREN TOMORROWLAND

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk, geactualiseerd in de zomer van 2020, was corona niet alleen the talk of the town maar zelfs the talk of the world, en zeker ook the talk of the events world.

Moeilijke tijden brengen gelukkig ook creatieve ideeën. Awakenings, Tomorrowland, WOO HAH!, Andrea Bocelli, Nick Cave, Lady Gaga, Travis Scott en zelfs Donald Trump tonen ons de virtuele weg. De ene al succesvoller en straffer dan de andere, maar zeker allemaal inspirerend voor elke eventmanager en eventmarketeer.

Naast het toegevoegde deel dat specifiek gaat over events in tijden van corona, toon ik in dit boek hoe je van het conversatie-event een succesvol en waardevol event maakt. Vanuit mijn ervaring en aan de hand van onderbouwde marketinginzichten breng ik gevatte analyses van I Love Techno, Tomorrowland, Music for Life, Couleur Café en talrijke andere herkenbare cases.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Een radicaal nieuwe methode
Prijs:29,99
Prijs:39,99

Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)

Binnen 1-2 werkdagen in huis

Beschikbaarheid:

Binnenkort leverbaar