Even uw aandacht Presenteren is goed voorbereid improviseren Author: Marc Mombaerts Tania Van den Bergh Paperback 2015 192 It usually takes more than three weeks to prepare a good impromptu speech' (Mark Twain) Presenteren is goed voorbereid improviseren. Gekke[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Heldenmerk Author: Guillaume Van der Stighelen Paperback 2015 170 Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The floor is yours - herziene editie Leren presenteren van brainstorm tot applaus Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2018 230 Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen geven waarbij niet alleen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Zie je wat ik bedoel Presenteren is vertellen met beelden Author: Marc Mombaerts Paperback 2019 144 Geef je niet graag presentaties? Heb je plankenkoorts? Krijg je je publiek niet mee, of weet je gewoon niet waar je moet beginnen? Geen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
People always talk about reputations Merkreputatie in drie stappen Author: Frederik Picard Paperback 2020 143 Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Hoe presenteer je online? Praktisch. Zonder gedoe. Author: Toon Verlinden Hans Van de Water Paperback 2020 124 Een videomeeting op het werk, een digitaal congres of een online les? Een pandemie waardoor je je thesis of doctoraat voor de webcam[...] Prijs:€ 14,99 In winkelmandje
Be the story Transmedia storytelling voor contentmakers Author: Tom Rumes Piet Sonck Paperback 2021 200 Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Media en mentaliteit Author: Bart Pattyn Paperback 2014 288 Wat is groepsmentaliteit eigenlijk? Hoe beïnvloeden groepsemoties het communicatieproces? Gesprekken over de kwaliteit van de media breken we[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
How To Story Storytelling voor journalisten Author: Tim Verheyden Tom Rumes Andries Fluit Paperback 2014 200 Verhalen vertellen is moeilijk. Vreselijk moeilijk. Toch heeft iedereen een verhaal dat, eens je de nodige tips en tricks op zak hebt, in beeld[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Webhelden Start een succesvolle webshop in 10 stappen Author: Suzan Eikelenstam Paperback 2016 182 Het commerciële landschap in België is de laatste jaren grondig hertekend onder invloed van alles wat digitaal is. Jong en oud kopen vandaag net[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
TOPgeMERKt Een grootse klantenbeleving creëren in zeven stappen Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2021 224 Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Conversation Company Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 252 Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Auteursrecht en pers Author: Wim Criel Paperback 2014 224 Mag ik een foto van het Atomium in mijn persartikel gebruiken? Of een artikel uit de krant posten op mijn blog? Wat met filmpjes op Facebook?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Reclame: dood of levend Author: Fons Van Dyck Paperback 2013 192 Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The network always wins Hoe overleven in een onzeker tijdperk Author: Peter Hinssen Paperback 2015 232 Dit is een boek over snelheid, consumenten en organisaties. Een survivalgids voor wie de toekomst in handen wil nemen. In het huidige digitale[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Retail. De digitale hysterie voorbij Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant Author: Gino Van Ossel Paperback 2018 326 De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Unfair advantage Author: Carole Lamarque Paperback 2018 160 Zet je Concurrentie buitenspel door zelf voluit te gaan Als de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Journalistiek in maatschappelijk perspectief Een inleiding tot journalistieke theorie en onderzoek Author: Annelore Deprez Sarah Van Leuven Paperback 2020 302 Journalistiek in maatschappelijk perspectief is het eerste Nederlandstalige handboek dat het studiedomein van de journalistiek[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Common food De verbindende kracht van de foodretail Author: RACHID LAMRABAT Paperback 2021 96 Hoe krijgen we iedereen samen aan tafel? Dat begint in de winkel. De tijd dat we alleen maar aten om te[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Echte mediaprimeurs Een communicatiegeschiedenis Author: Frank Hellemans Paperback 2003 112 Dit boek gaat over de échte mediaprimeurs. Wanneer begonnen mensen voor het eerst te communiceren? Om wat voor een medium ging het toen en[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Wat als de klant nee zegt? Praktische gids met antwoorden op alle bezwaren Author: Geert Delobelle Paperback 2015 192 DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER', 'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM', 'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE', 'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Storytelling Verhalen maken merken Author: Guido Everaert Paperback 2014 192 Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag stelt[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje