Beleggen Naar de finesse Author: Jan Seynhaeve Paperback 2011 112 Beleggen is niet alleen voor financiële bollebozen. Jan Seynhaeve toont de kneepjes van het vak. Op een bevattelijke manier gaat hij dieper[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Author: Marion Debruyne Paperback 2014 297 Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mensen maken het verschil Of hoe u meer rendement uit talent haalt Author: Luc Sels Lut Crijns Paperback 2013 240 Haal betere resultaten uit uw talentmanagement. In economisch barre tijden telt elke euro. Besparen of investeren? Het is een dilemma dat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Performance management Van prestatiemeting naar prestatiemanagement door de toepassing van analytische intelligentie Author: Dries Van Nieuwenhuyse Dave Vanhoudt Paperback 2008 488 Wordt uw bedrijf ook bedolven onder een vloedgolf van gegevens? Bent u op zoek naar een efficiëntere manier om uw bedrijfsstrategie om te zetten[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
When digital becomes human Klantenrelaties in transformatie Author: Steven Van Belleghem Hardback 2014 224 De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Goed werken in de zorg Groeien als organisatie met de medewerkers mee aan het stuur Author: Ann Demeulemeester Paperback 2022 200 De vergrijzing en allerlei maatschappelijke evoluties hebben ervoor gezorgd dat ook de noden in de zorg, van zowel klanten als zorgverleners,[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Why now? Omdat je prospects gisteren al klant hadden moeten zijn Author: Michael Humblet Paperback 2022 184 Verkoop is ingrijpend veranderd in de laatste jaren. Maar zijn je verkopers dat ook? Hoe is het gesteld met je verkoopstechnieken? Naast[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Leidinggeven zonder bevelen De Outputmanager Author: Filip Vandendriessche Jef Clement Hardback 2006 140 Een organisatie bereikt niet wat ze wil, ze bereikt enkel wat ze beloont.' Een manager kan zich permitteren om geen oplossing te hebben. Hij kan[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Impactgedreven ondernemen Aan de slag met sociale businessmodellen Author: Pol Bracke Tom Van Wassenhove Paperback 2015 146 De kerndoelstelling van sociale ondernemingen bestaat uit het creëren van sociale meerwaarde, tegelijkertijd moeten ze ook oog hebben voor[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Essentials - Teamwerk Author: Herman Van den Broeck Jasmijn Verbrigghe Paperback 2012 174 Had je ooit al het gevoel dat je die klus op je eentje beter en sneller had geklaard dan in team? Nochtans ligt werken in team aan de basis van[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
De sportcoach Praktijkgids Author: Herman Van den Broeck Paperback 2013 288 Volledig herwerkte editie van hét standaardwerk over sportcoaching. Coachen is soms resoluut leiden, zeggen wat er te doen staat, stevig bij de[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Cocreatie is ... 13 mythes ontkracht Author: Hans Begeer Lesley Vanleke Paperback 2015 160 Cocreatie is ...... tijdverlies... een praatbarak... een veel te grote oefening. Deze en andere mythen hoor je vaak wanneer het over cocreatie[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Iedereen baas! Over samenwerken met vier generaties Author: Saskia Van Uffelen Paperback 2014 308 Buig de verschillen tussen Generatie X, Y, Z en de babyboomers om tot een krachtig voordeel. Vanaf 2016 komt generatie Z op de werkvloer.[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Collega coach, Docent coach Handboek voor de praktijk Author: Herberd Prinsen Sanne van Drenth Paperback 2015 176 Als je collega's ziet worstelen en je wilt in de organisatie iets voor deze collega's betekenen, dan zou de rol van collega-coach je kunnen[...] Prijs:€ 32,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Slim interviewen Schat attitudes van mensen juist in voor een beter resultaat Author: Wim Thielemans Paperback 2015 252 Hire for attitude & train for competence is vandaag de dag het advies, want competenties zijn sneller dan ooit verouderd. Maar hoe[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
De klantendriehoek Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2016 160 Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf. Versterk je klantgerichte Vaardigheden. Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid,[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Hoe maak ik het in China? Wonen en werken. Maatschappelijke en culturele trends. Economische kansen en valkuilen. Author: Sven Agten Paperback 2017 240 De voorbije jaren is China van een producent van goedkope 'Made in China'-producten uitgegroeid tot een wereldmacht. Hoe maak ik het in[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
People peppers 45 slimme adviezen voor succesvolle communicatie Author: Michel De Coster Paperback 2018 200 Een kei zijn in je vak is niet altijd voldoende. In lastige onderhandelingen, vergaderingen of zelfs het dagelijkse contact met je [...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Goestingarchitecten Van dwingende naar inspirerende organisaties Author: Mieke Van Gramberen Paperback 2018 144 HOE ZORG JE DAT MENSEN MET GOESTING AAN DE SLAG GAAN? WELK NIVEAU VAN ONTWIKKELING HEEFT JOUW TEAM? WELKE[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Zorgen voor kwaliteit - Herziene editie Handboek kwaliteitsontwikkeling voor non-profit organisaties Author: Guido Cuyvers Paperback 2019 320 Wat is een waardevol kwaliteitsbeleid? Welke methode is het meest geschikt voor systematische zelfevaluatie? Hoe creëer[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
50 lessen voor ondernemers Author: Jürgen Ingels Hardback 2020 202 LES 19. INVESTEERDERS OVERTUIGEN IN TIEN SLIDES LES 21. DE BAR, HET KLOPPEND HART VAN ELK KANTOOR LES 30. HET MODEL VAN[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Coachen zonder blabla Maak van elk coachgesprek een krachtige ervaring Author: Benjamin Ball Paperback 2019 240 Vind je het als coach ook wel eens lastig om eindeloos naar je coachees te zitten luisteren? Heb je het gevoel dat er soms[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Afspraak aan de meet Waarom topmanagers fietsen Author: Luc Rademakers Paperback 2019 200 WAAROM IS FIETSEN ZO POPULAIR BIJ BEDRIJFSLEIDERS? WAT HEEFT HEN TOT KOPMAN GEMAAKT? WAT IS HUN ADVIES VOOR DE WEG NAAR[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Collega in hoofd en hart Waarderend leidinggeven op de werkvloer Author: Marc Vande Gucht Geert Serneels Paperback 2020 134 Hoe vind je als leidinggevende een evenwicht tussen resultaten en welzijn? Wat is jouw impact op het welzijn van je[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje