Six star service

Product details

NULL

Afwerking: 
Hardback
Aantal pagina's: 
180
Afmetingen: 
220x150
Verschijningsdatum: 
26/06/2020
EAN: 
9789089654953
Nur-code: 
Management algemeen
Uitgever: 
VAN DUUREN MEDIA
Druk: 
1

Six star service

Van klanten naar fans voor het leven

    Six Star Service Van klanten naar fans voor het leven Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar weinig organisaties lukt dit echt. Om dat te bereiken is geweldige service nodig. Service die zo buitengewoon goed is, dat klanten het gaan delen op verjaardagen, social media en online reviews. Service die de verwachting van klanten overtreft en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service en dat maakt van klanten fans voor het leven. In zijn nieuwe boek Six Star Service deelt Sydney Brouwer de simpele maar doeltreffende formule om die service te verlenen. Door het volgen van drie eenvoudige stappen kan iedereen die contact heeft met klanten een positieve emotie en memorabele beleving creëren. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant! • Maakt een geweldige klantbeleving simpel, concreet en voor iedereen toepasbaar. • Van de auteur van de bestseller Klantgericht Leiderschap. Over de auteur Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van Klantgericht Leiderschap. Hij is gespecialiseerd in organisaties die fans maken van klanten en medewerkers. Sydney is ook host van de ‘Over Klanten Gesproken’-podcast en oprichter van CX Circle, het grootste platform van Nederland voor klantgerichtheidsprofessionals. Uitvoering: Hardcover Omvang: 180 pagina’s Auteur: Brouwer Formaat: 15 x 23 cm ISBN: 9789089654953 ISBN e-boek: 9789089654960 NUR: 801 Prijs: € 24,99 Verschijnt: juni 2020

    Prijs:22,99

    Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)

    Binnen 1-2 werkdagen in huis

    Beschikbaarheid:

    Uitverkocht