Retail. De digitale hysterie voorbij

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
326
Afmetingen: 
249x182
Verschijningsdatum: 
02/10/2018
EAN: 
9789492873002
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Retail. De digitale hysterie voorbij

Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant
  • Een realistische kijk op retail

De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan.

In dit boek introduceert Gino Van Ossel het concept optichannel, waarmee hij retailers, merkfabrikanten en dienstenbedrijven voorbij de digitale hysterie leidt. Met herkenbare voorbeelden is het een realistische kijk op retail en een praktisch kader om een succesvolle strategie uit te zetten die winst, competitiviteit en klantgerichtheid combineert.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Develop and Implement a Winning Strategy as a Retailer or Brand Manufacturer
Prijs:29,99
Subtitle: 
Het antwoord op e-commerce
Prijs:34,99
Prijs:29,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Leverbaar (binnen 1-2 werkdagen in huis)

E-book ean

iBookstore