BEYONDERS (POD) Transcending Average Leadership Author: Herman Van den Broeck David Venter Hardback 2017 208 Speak up, you can become a Beyonder! In many organisations and countries people are desperately searching for leaders that can provide solutions[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Rond leiderschap De brug tussen wetenschap en praktijk Author: Patrick Vermeren Hardback 2014 622 Na jaren intensieve literatuurstudie is Patrick Vermeren er wonderwel in geslaagd om een zeer ambitieus project tot een goed einde te brengen.[...] Prijs:€ 55,00 In winkelmandje
Geheimen van de bestuurskamer Herman Daems over corporate governance Author: Herman Daems Hardback 2019 263 'In Geheimen van de bestuurskamer slaagt Herman Daems erin zijn brede en diepe ervaring in een helder en concreet boek te gieten,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
De wetenschap van succes Uitblinken kun je leren Author: Jeroen De Flander Hardback 2020 176 Wat is het geheim van wereldklasse? Waarom zijn sommige mensen zo onvoorstelbaar goed in wat ze doen? Hoe word je een [...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De klant centraal De klantenscan, uw sleutel tot succes Author: Geert Dehouck Hardback 2018 216 Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Brand change Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie Author: Thierry Cattoir Hardback 2020 304 Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Decathlon, ons verhaal 3000 leiders op zoek naar 100 jaar relevantie Author: Erik Aerts Aurore Dall'Agnol Claire Debarre Katrien Wuytack Frederic De Clerck Koen Damman Thomas Lejeune Nathan Goddefroy Mathieu Renier Romuald Saenen Hardback 2021 184 'Willen we binnen 100 jaar nog bestaan?' Deze retorische vraag zorgde begin 2014 voor een lange stilte in de Decathlon-burelen. Het[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Leidinggeven zonder cijfers Van input naar output Author: Filip Vandendriessche Han Looten Hardback 2014 144 - Hoe laat je mensen vanuit zichzelf naar een resultaat werken? - Welke veranderingsstrategie pas je toe om een kwaliteitscultuur te[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The offer you can't refuse Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service? Author: Steven Van Belleghem Hardback 2020 256 Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Beyond brands Merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe Author: Tom Van den Bergh Hardback 2020 200 Beyond Brands vertelt hoe merken ons leven makkelijker en mooier moeten, kunnen en zullen maken. Ervan overtuigd dat ze een dienst[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De uitgeputte overheid Waarom het beleid stokt. Een bundel meningen Author: Herman Daems Hardback 2017 128 Onze maatschappij is misnoegd. Het populisme groeit. Kan het dat die twee evoluties gevolgen zijn van uitgeputte overheden in België en Europa?[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
De Mondriaan van Marketing Handboek voor geestverruimende merkcommunicatie voor de conceptdenker en marketeer van nu Author: Lisa van Noorden Hardback 2024 250 Marketeers, ondernemers en conceptdenkers moeten voortdurend creatieve merkcommunicatie bedenken om doelgroepen te raken. Maar overhaaste[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Inspirerend coachen - nieuwe editie De kunst van dynamisch en uitdagend communiceren Author: Jef Clement Hardback 2015 172 Jef Clement beschrijft coaching als een uitdagend en inspirerend instrument. Hij benadert de coachingsvaardigheid vanuit een breed[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Dare to jump Je droomleven begint buiten je comfortzone Author: Cedric Dumont Hardback 2020 128 Leer jezelf kennen Stel je prioriteiten Lead by example Aanvaard je angst en stress Own your actions Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De ruwe diamant Meer dan 100 concrete tips om een sterke klantencultuur uit te bouwen Author: Steven Van Belleghem Hardback 2023 272 Straal optimisme, positiviteit en energie uit. Wees loyaal aan je klanten (en zij zullen[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Handboek conceptontwikkeling - In 3 stappen naar waardevolle locaties Verliefd Verloofd Gebouwd Author: Lot Frijling Hardback 2022 264 Het vakgebied locatieontwikkeling is volop in beweging. Nieuwe inzichten, veranderende behoeften en grootse uitdagingen vragen om een andere[...] Prijs:€ 44,99 In winkelmandje
Zoonotic De formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie Author: Carole Lamarque Hardback 2021 228 Het is de droom van iedere ondernemer om een succesformule te vinden om snel viraal te gaan met zijn product of dienst. Die succesformule[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Day after Tomorrow - Nederlandse versie Hoe overleven in tijden van radicale innovatie? Author: Peter Hinssen Hardback 2017 286 Onze wereld verandert exponentieel en dat heeft grote gevolgen voor organisaties van 'vandaag'. In dit boek laat Peter Hinssen ons kennismaken[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Ritchie Story Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt Author: Jan Verlinden Hardback 2024 192 Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De Obama-factor Methode voor charismatische communicatie Author: Luc Cipers Hardback 2018 224 Hoe zorg je voor een sterke eerste indruk?Hoe kun je je visie met overtuiging brengen?Hoe kun je anderen inspireren en [...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Het Noble Purpose boek Author: Olivier Onghena-'t Hooft Hardback 2019 304 Waarom doe jij wat je doet? Waar staat jouw organisatie voor? Aan welke organisatie wil jij leidinggeven? Om[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Hardback 2019 250 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Leidinggeven zonder bevelen De Outputmanager Author: Filip Vandendriessche Jef Clement Hardback 2006 140 Een organisatie bereikt niet wat ze wil, ze bereikt enkel wat ze beloont.' Een manager kan zich permitteren om geen oplossing te hebben. Hij kan[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
50 lessen voor ondernemers Author: Jürgen Ingels Hardback 2020 202 LES 19. INVESTEERDERS OVERTUIGEN IN TIEN SLIDES LES 21. DE BAR, HET KLOPPEND HART VAN ELK KANTOOR LES 30. HET MODEL VAN[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje