Performance management Van prestatiemeting naar prestatiemanagement door de toepassing van analytische intelligentie Author: Dries Van Nieuwenhuyse Dave Vanhoudt Paperback 2008 488 Wordt uw bedrijf ook bedolven onder een vloedgolf van gegevens? Bent u op zoek naar een efficiëntere manier om uw bedrijfsstrategie om te zetten[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Beleggen Naar de essentie Author: Jan Seynhaeve Paperback 2010 136 Beleggen: hoe begint u eraan? Dit boek legt het stap voor stap uit Welke beleggingsproducten bestaan er? Wat mag u verwachten van de[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Even uw aandacht Presenteren is goed voorbereid improviseren Author: Marc Mombaerts Tania Van den Bergh Paperback 2015 192 It usually takes more than three weeks to prepare a good impromptu speech' (Mark Twain) Presenteren is goed voorbereid improviseren. Gekke[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Impactgedreven ondernemen Aan de slag met sociale businessmodellen Author: Pol Bracke Tom Van Wassenhove Paperback 2015 146 De kerndoelstelling van sociale ondernemingen bestaat uit het creëren van sociale meerwaarde, tegelijkertijd moeten ze ook oog hebben voor[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Bedrijfseconomie Een inleiding - 9de herziene druk Author: Ivan De Cnuydt Paperback 2016 236 Dankzij talrijke voorbeelden en een praktijkgerichte aanpak, stelt dit handboek de lezer in staat om de financiële situatie van een onderneming[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Essentials - Teamwerk Author: Herman Van den Broeck Jasmijn Verbrigghe Paperback 2012 174 Had je ooit al het gevoel dat je die klus op je eentje beter en sneller had geklaard dan in team? Nochtans ligt werken in team aan de basis van[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Hoe presenteer je online? Praktisch. Zonder gedoe. Author: Toon Verlinden Hans Van de Water Paperback 2020 124 Een videomeeting op het werk, een digitaal congres of een online les? Een pandemie waardoor je je thesis of doctoraat voor de webcam[...] Prijs:€ 14,99 In winkelmandje
50 lessen voor ondernemers Author: Jürgen Ingels Hardback 2020 202 LES 19. INVESTEERDERS OVERTUIGEN IN TIEN SLIDES LES 21. DE BAR, HET KLOPPEND HART VAN ELK KANTOOR LES 30. HET MODEL VAN[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Dit is content marketing Hoe met straffe content je business doen groeien Author: Bart Lombaerts Wouter Temmerman Koen Denolf Michel Libens Hardback 2020 278 Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200 cases[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Praktijkgids werkbaar werk Met tools voor elke leidinggevende in onderwijs, zorg, overheidsdiensten en het bedrijfsleven Author: Joan De Winne Hilde Clement Hardback 2020 294 Hoe zorg je als organisatie en leidinggevende voor werkbaar werk zonder zware financiële investeringen? Hoe creëer je een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
We love events (nieuwe editie) Een gedurfde kijk op marketing Author: Peter Decuypere Paperback 2020 382 Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
De strijd om talent Employer branding in theorie en praktijk Author: Eveline Schollaert Greet Van Hoye Bart Van Theemsche Gerd Jacobs Paperback 2017 200 Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie? Dan heb je nood aan[...] Prijs:€ 22,50 In winkelmandje
The future of shopping Waar iedereen retailer is Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2017 274 Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in de winkelstraten[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The floor is yours - herziene editie Leren presenteren van brainstorm tot applaus Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2018 230 Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen geven waarbij niet alleen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Hardback 2019 250 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Zie je wat ik bedoel Presenteren is vertellen met beelden Author: Marc Mombaerts Paperback 2019 144 Geef je niet graag presentaties? Heb je plankenkoorts? Krijg je je publiek niet mee, of weet je gewoon niet waar je moet beginnen? Geen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De wetenschap van succes Uitblinken kun je leren Author: Jeroen De Flander Hardback 2020 176 Wat is het geheim van wereldklasse? Waarom zijn sommige mensen zo onvoorstelbaar goed in wat ze doen? Hoe word je een [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De sportcoach Praktijkgids Author: Herman Van den Broeck Paperback 2013 288 Volledig herwerkte editie van hét standaardwerk over sportcoaching. Coachen is soms resoluut leiden, zeggen wat er te doen staat, stevig bij de[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
500 mensen die vandaag een begrip zijn Author: Marc Hendrickx Thijs Delrue Werner Goossens Paperback 2014 168 Laat iedereen versteld staan van je algemene kennis. Om de actualiteit goed te kunnen volgen, is het nodig om een aantal basisbegrippen te[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Iedereen baas! Over samenwerken met vier generaties Author: Saskia Van Uffelen Paperback 2014 308 Buig de verschillen tussen Generatie X, Y, Z en de babyboomers om tot een krachtig voordeel. Vanaf 2016 komt generatie Z op de werkvloer.[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Roekeloos Ivan Van De Cloot over banken en politiek Author: Ivan Van De Cloot Paperback 2014 256 Waarom iedere burger het recht heeft om verontwaardigd te zijn: de financiële crisis doorgelicht. Over Roekeloos schreef Geert Noels,[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Collega coach, Docent coach Handboek voor de praktijk Author: Herberd Prinsen Sanne van Drenth Paperback 2015 176 Als je collega's ziet worstelen en je wilt in de organisatie iets voor deze collega's betekenen, dan zou de rol van collega-coach je kunnen[...] Prijs:€ 32,99 In winkelmandje
Heldenmerk Author: Guillaume Van der Stighelen Paperback 2015 170 Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje