Beleggen Naar de finesse Author: Jan Seynhaeve Paperback 2011 112 Beleggen is niet alleen voor financiële bollebozen. Jan Seynhaeve toont de kneepjes van het vak. Op een bevattelijke manier gaat hij dieper[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Customer innovation Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie Author: Marion Debruyne Paperback 2014 297 Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mensen maken het verschil Of hoe u meer rendement uit talent haalt Author: Luc Sels Lut Crijns Paperback 2013 240 Haal betere resultaten uit uw talentmanagement. In economisch barre tijden telt elke euro. Besparen of investeren? Het is een dilemma dat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Een digitaal marketingplan in 100 dagen Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2016 272 De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
When digital becomes human Klantenrelaties in transformatie Author: Steven Van Belleghem Hardback 2014 224 De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Performance management Van prestatiemeting naar prestatiemanagement door de toepassing van analytische intelligentie Author: Dries Van Nieuwenhuyse Dave Vanhoudt Paperback 2008 488 Wordt uw bedrijf ook bedolven onder een vloedgolf van gegevens? Bent u op zoek naar een efficiëntere manier om uw bedrijfsstrategie om te zetten[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Even uw aandacht Presenteren is goed voorbereid improviseren Author: Marc Mombaerts Tania Van den Bergh Paperback 2015 192 It usually takes more than three weeks to prepare a good impromptu speech' (Mark Twain) Presenteren is goed voorbereid improviseren. Gekke[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Impactgedreven ondernemen Aan de slag met sociale businessmodellen Author: Pol Bracke Tom Van Wassenhove Paperback 2015 146 De kerndoelstelling van sociale ondernemingen bestaat uit het creëren van sociale meerwaarde, tegelijkertijd moeten ze ook oog hebben voor[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Handboek sociaal ondernemen Author: Joeri Colson Paperback 2022 200 Dit handboek biedt een antwoord op verschillende vragen: wat maakt een sociale onderneming zo speciaal? Waarom willen vele organisaties[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Economie vandaag 2022 Author: Ivan De Cnuydt Sonia De Velder Paperback 2022 420 Economie vandaag biedt de meest complete en uitgebalanceerde inleiding tot het opleidingsonderdeel economie in het hoger onderwijs.[...] Prijs:€ 39,99 Reserveer nu
Economie als menswetenschap Author: Christophe Timbremont Paperback 2022 250 Wat is economie? Hoe zit economie in elkaar? En welke impact hebben economische problemen op ons dagelijks leven? Christophe Timbremont[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
De sportcoach Praktijkgids Author: Herman Van den Broeck Paperback 2013 288 Volledig herwerkte editie van hét standaardwerk over sportcoaching. Coachen is soms resoluut leiden, zeggen wat er te doen staat, stevig bij de[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Iedereen baas! Over samenwerken met vier generaties Author: Saskia Van Uffelen Paperback 2014 308 Buig de verschillen tussen Generatie X, Y, Z en de babyboomers om tot een krachtig voordeel. Vanaf 2016 komt generatie Z op de werkvloer.[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Slim interviewen Schat attitudes van mensen juist in voor een beter resultaat Author: Wim Thielemans Paperback 2015 252 Hire for attitude & train for competence is vandaag de dag het advies, want competenties zijn sneller dan ooit verouderd. Maar hoe[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Collega coach, Docent coach Handboek voor de praktijk Author: Herberd Prinsen Sanne van Drenth Paperback 2015 176 Als je collega's ziet worstelen en je wilt in de organisatie iets voor deze collega's betekenen, dan zou de rol van collega-coach je kunnen[...] Prijs:€ 32,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Heldenmerk Author: Guillaume Van der Stighelen Paperback 2015 170 Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Cocreatie is ... 13 mythes ontkracht Author: Hans Begeer Lesley Vanleke Paperback 2015 160 Cocreatie is ...... tijdverlies... een praatbarak... een veel te grote oefening. Deze en andere mythen hoor je vaak wanneer het over cocreatie[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De klantendriehoek Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2016 160 Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf. Versterk je klantgerichte Vaardigheden. Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid,[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
We love events (nieuwe editie) Een gedurfde kijk op marketing Author: Peter Decuypere Paperback 2022 382 Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk,[...] Prijs:€ 39,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Goed werken in de zorg Groeien als organisatie met de medewerkers mee aan het stuur Author: Ann Demeulemeester Paperback 2022 200 De vergrijzing en allerlei maatschappelijke evoluties hebben ervoor gezorgd dat ook de noden in de zorg, van zowel klanten als zorgverleners,[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Why now? Omdat je prospects gisteren al klant hadden moeten zijn Author: Michael Humblet Paperback 2022 184 Verkoop is ingrijpend veranderd in de laatste jaren. Maar zijn je verkopers dat ook? Hoe is het gesteld met je verkoopstechnieken? Naast[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Leidinggeven zonder bevelen De Outputmanager Author: Filip Vandendriessche Jef Clement Hardback 2006 140 Een organisatie bereikt niet wat ze wil, ze bereikt enkel wat ze beloont.' Een manager kan zich permitteren om geen oplossing te hebben. Hij kan[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje