Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Horen, zien en tolken Werken als tolk in de sociale sector Author: Raïssa De Keyser Paperback 2023 128 In Horen, zien en tolken beschrijft Raïssa De Keyser haar ervaringen als sociaal tolk. Aan de hand van intrigerende casussen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
We love events (nieuwe editie) Een gedurfde kijk op marketing Author: Peter Decuypere Paperback 2020 382 Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Brand change Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie Author: Thierry Cattoir Hardback 2020 304 Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zelf een podcast maken In 5 stappen van idee tot aflevering Author: Eva Moeraert Pieter Blomme Paperback 2021 134 Waarom is een goede podcast als een hamburger? Wat is het verschil tussen podcast en radio? Kun je rijk worden van een[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
The offer you can't refuse Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service? Author: Steven Van Belleghem Hardback 2020 256 Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The floor is yours(en) Because Life Is Too Short for Bad Presentations Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2018 224 Do you regularly give presentations? Are you unsure about timing? Worried you will send your public to sleep?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
People always talk about reputations Merkreputatie in drie stappen Author: Frederik Picard Paperback 2020 143 Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Hardback 2019 250 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Zie je wat ik bedoel Presenteren is vertellen met beelden Author: Marc Mombaerts Paperback 2019 144 Geef je niet graag presentaties? Heb je plankenkoorts? Krijg je je publiek niet mee, of weet je gewoon niet waar je moet beginnen? Geen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Stand Out With Your Scientific Poster(en) A Step by Step Approach Author: Toon Verlinden Hans Van de Water Paperback 2024 176 Ben je een onderzoeker die worstelt met het maken van wetenschappelijke posters, of wil je het gewoon beter doen? Dit boek helpt je stap[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Be the story Transmedia storytelling voor contentmakers Author: Tom Rumes Piet Sonck Paperback 2021 200 Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Influencers Van virale hits tot risico’s: de evolutie van Influencer Marketing Author: Carole Lamarque Paperback 2025 152 Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De conversation manager, editie 2013 - Nederlandse versie Het einde van de traditionele adverteerder Author: Steven Van Belleghem Paperback 2013 240 De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Het lijkt wel een film De ontwikkeling van de cinema in 100 films Author: Twan Arts Paperback 2023 280 Aan de hand van honderd films neemt Het lijkt wel een film! je mee in de betoverende wereld van de cinema. Hierbij passeren[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Customers the day after tomorrow Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering Author: Steven Van Belleghem Hardback 2017 264 We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Scanbaar schrijven Aandacht vangen van lezers met weinig tijd Author: Mark Van Bogaert Paperback 2016 232 Hoe kijkt uw lezer? Hoe leest uw kijker? En hoe trekt u uw lezer met weinig tijd toch uw tekst in? 'Scanbaar schrijven is een boek voor iedereen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Met woorden verleiden Schrijftips voor uw presentaties, mailings & andere wervende teksten Author: Mark Van Bogaert Paperback 2013 264 Hoe stopt u kracht in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In Met woorden[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Schrijven met impact Bereik als onderzoeker, expert of adviseur lezers buiten je vakgebied Author: Ann De Ron Paperback 2019 160 Hebben je teksten en adviezen niet de impact die ze verdienen? Ben je bang dat lezers buiten je vakgebied je niet of verkeerd zullen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Spreken met impact Overwin je spreekangst, hanteer je eigen spreekstijl, ga in verbinding met je publiek Author: Stefanie Van Moen Paperback 2020 160 Ben je bang dat jouw stem verloren gaat in de massa? Krijg je klamme handen alleen al van de gedachte om een speech te geven of een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Media en Ethiek Author: Dirk Verhofstadt Paperback 2021 355 Media-ethiek is een vorm van toegepaste ethiek waarbij de gebeurtenissen en probleemsituaties die zich voordoen in de media geanalyseerd en[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
The floor is yours - update Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2025 224 Goed presenteren en het publiek echt boeien is niet vanzelfsprekend. In dit boek delen presentatietrainers Toon Verlinden en Hans Van de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Holy Trinity Events Een radicaal nieuwe methode Author: Peter Decuypere Andere uitvoering 2016 240 Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje